Stichting Friends of Animals
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» RA Lara
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 12:38 van Harriet

» AU Tiara
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 12:28 van Tanja

» AU Tara
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 10:10 van Tanja

» AU Budy
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 10:08 van Tanja

» CA - Trasti
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 9:35 van Tanja

» CA - Don Gato
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 9:29 van Tanja

» CA Peggy
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 9:28 van Tanja

» CA Nero
Capitán vertelt deel 2 EmptyGisteren om 9:23 van Tanja

» YA Brisa - Gedeeltelijke adoptie
Capitán vertelt deel 2 Emptyzo 17 maa - 16:44 van Tanja

» CA Pica
Capitán vertelt deel 2 Emptyza 16 maa - 12:27 van Tanja

» RA Lita
Capitán vertelt deel 2 Emptyza 16 maa - 10:55 van Harriet

» Ra Curro
Capitán vertelt deel 2 Emptyza 16 maa - 10:45 van Harriet

» RA Camelia
Capitán vertelt deel 2 Emptyza 16 maa - 10:43 van Harriet

» RA Pepi
Capitán vertelt deel 2 Emptyvr 15 maa - 21:04 van Petra_vd_poel

» Canis Betty
Capitán vertelt deel 2 Emptyvr 15 maa - 17:38 van Tanja

» CA Noel
Capitán vertelt deel 2 Emptyvr 15 maa - 17:33 van Tanja

» 15 jarig Jubileum
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 14:44 van Harriet

» CA Cala
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 12:49 van Tanja

» CA Gordo
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 12:37 van Tanja

» CA Rocky
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 11:59 van Tanja

» CA Nieve
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 11:57 van Tanja

» CA Buba
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 11:54 van Tanja

» UITVERKOCHT - Lopende verloting - knuffel paard xxl
Capitán vertelt deel 2 Emptyma 11 maa - 9:24 van Harriet

» RA Yuriko
Capitán vertelt deel 2 Emptyzo 10 maa - 18:38 van Harriet

» Wateroverlast bij Aurora
Capitán vertelt deel 2 Emptyzo 10 maa - 17:30 van Harriet

Doneren via QR code
Capitán vertelt deel 2 18-06-10


Zooplus
Plaats je wel eens een bestelling bij Zooplus? Dan kun je ons gratis steunen. Van elke bestelling die via deze link wordt gedaan, krijgen we 3 - 5% provisie en zo kun je ons, de dieren helpen
Capitán vertelt deel 2 Qr_sit12
Evenementen
Veiling Facebook
04-11-2023
Wie is er online?
Er zijn in totaal 19 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 1 verborgen en 18 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 64. Dit aantal is bereikt op vr 4 mei - 19:37.

Capitán vertelt deel 2

3 plaatsers

Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Capitán vertelt deel 2

Bericht  Jacqueline zo 16 mei - 19:54

Hallo, hier ben ik weer. Het is nog maar net 3 weken geleden dat ik bij mijn nieuwe baasjes ben maar voor mijn gevoel is het al veel langer. Dat komt natuurlijk omdat ik al zoveel leuke dingen heb meegemaakt. Zal proberen om in het kort te vertellen hoe de laatste 2 weken zijn gegaan. Best moeilijk hoor voor mij, weet gewoon niet waar ik moet beginnen, ben ook zo in de wolken steeds. Net zoals mijn vrouwtje toen ze zo lang op mij heeft moeten wachten. Want ja, al die verhalen heb ik natuurlijk wel gehoord.

Alleen in de tuin is het al een groot feest. De serre deuren gaan open en ook in de keuken mogen we in en uit. Canelo en ik dagen elkaar uit wie het eerst achter in de tuin is en omgekeerd. We rennen zo hard dat onze baasjes zich soms schrap moeten zetten om niet door ons omver te worden gelopen. Mijn vrouwtje heeft al een paar keer geprobeerd om een actiefoto van ons te maken maar we waren haar steeds te snel af, haha vrouwtje een andere keer beter.

Capitán vertelt deel 2 Img_0728
Capitán vertelt deel 2 Img_0727
Maar het vrouwtje zou mijn vrouwtje niet zijn, ze moest persé een mooie foto van ons hebben en we moesten verplicht stil blijven zitten op de tafel, dat hebben we ook maar gedaan om haar een plezier te doen. Daarna werden we ook beloond met een dikke knuffel en daar doen we het ook voor hè.

Capitán vertelt deel 2 Img_0711
Is het jullie trouwens opgevallen? Ik ben naar de kapper geweest. Vinden jullie me niet mooi?
Dan moet ik natuurlijk ook mijn mooie jasje showen die ik van een lieve mevrouw uit Spanje heb meegekregen. Speciaal voor mij gemaakt met mijn naam erop geborduurd.

Capitán vertelt deel 2 Img_0714
Capitán vertelt deel 2 Img_0713
Capitán vertelt deel 2 Img_0712
Eind van de middag tussen 5 en 6 uur is het nog een groter feest. Dan gaan wij met z'n allen naar het park waar een groot losloopterrein voor ons is. Ik loop trots voor mijn vrouwtje uit, want de weg er naar toe ken ik al op mijn duimpje.
En met een beetje geluk zijn daar ook veel vriendjes van Canelo met hun baasjes.
Ja, mijn baasjes hebben zoveel vertrouwen in mij, mocht al na een paar dagen voor het eerst los lopen daar. Oh, wat heb ik daar altijd veel plezier. Spelen en rennen met een heleboel andere vriendjes erbij. Ik ben ook al in het water geweest en wat keken mijn baasjes hun ogen uit toen ze zagen dat ik heel goed kon zwemmen. Ook hier heeft mijn vrouwtje geprobeerd om een foto van te maken, ook niet gelukt dus. Haha vrouwtje, de volgende keer iets sneller zijn. Dit is zo leuk samen met Canelo, we houden het wel een uur vol. Dan wordt het tijd om naar huis te gaan, want honger dat we dan hebben.
Capitán vertelt deel 2 Img_0722
Capitán vertelt deel 2 Img_0721
Capitán vertelt deel 2 Img_0720
Capitán vertelt deel 2 Img_0719
Capitán vertelt deel 2 Img_0718
Capitán vertelt deel 2 Img_0717
Capitán vertelt deel 2 Img_0716
Capitán vertelt deel 2 Img_0715
Canelo en ik krijgen dan een feestmaaltijd. Heerlijk zacht voer met onze brokken er door heen. We wachten altijd heel geduldig af of er voor die tijd nog wat lekkers van het aanrecht afvalt en dan zet ik mijn allerliefste blik op en ja hoor daar komt al iets lekkers aan. Heb al een paar keer gehoord dat ze mijn ogen zo mooi sprekend vinden en daar maak ik natuurlijk gebruik van. Haha, mijn vrouwtje is hier niet tegen opgewassen. Nadat we ons buikje hebben rond gegeten liggen we uitgeteld na te genieten, zoals jullie op deze foto's kunnen zien.
Capitán vertelt deel 2 Img_0726
Capitán vertelt deel 2 Img_0724
Capitán vertelt deel 2 Img_0725
Capitán vertelt deel 2 Img_0723

Tot de volgende keer maar weer en dan hoop ik dat vrouwtje foto's van mij maakt met de katten erop, want ben apetrots dat ik wel bij de katten mag komen en Canelo (nog) niet.

Poot van mij en Canelo

Capitán vertelt deel 2 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Harriet zo 16 mei - 23:33

Capitán vertelt deel 2 594526 Wat een prachtig verhaal Jacq en wat ziet je Capitan er mooi uit.

Prachtige foto's en dat hij los kan lopen Capitán vertelt deel 2 Icon_eek puff wou dat dat tuig van mij dat ook kon haha
Maar die van mij willen denk ik terug naar Spanje want die hebben toch dan een gang er in. Capitán vertelt deel 2 976742

Capitan ziet er geweldig en zo blij uit en dat dekje staat hem super.
Wat heeft die kanjer het getroffen zeg, beter had hij het niet kunnen krijgen.
Harriet
Harriet
Admin

Aantal berichten : 11591
Join date : 16-04-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Vledder

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Gast ma 17 mei - 0:34

Prachtige foto's ...
Captain is echt gelukkig ... de foto's spreken voor zich ...
Canelo is een zeer mooie hond! die heeft ook het geluk gevonden?
En Kapitein ... geen woorden ... Captain is blij ...
Bedankt!
Capitán vertelt deel 2 312805

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Gast ma 17 mei - 7:36

oooh wat een geweldige fotos van je kanjers...
en wat genieten ze lekekr . Wat goed dat Capitain los kan lopen , hij ziet er super goed uit en dat jasje is is ook zo schattig.

fijn dat het zo goed gaat en dat hij gelukkig is.
knuffels voor Capitain en Canelo Capitán vertelt deel 2 901502
Capitán vertelt deel 2 12655
PS Capitain..... maak het vrouwtje het niet moeilijk he , want we willen je gewoon op de foto's hebben. Capitán vertelt deel 2 99676 Capitán vertelt deel 2 788455

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Gast zo 23 mei - 9:00

Mooie foto's !! Mooie omgeving woon je Jacqueline Capitán vertelt deel 2 Icon_eek

Beide honden zien er gelukkig uit,.. dat zie ik wel..maar het baasje ook Capitán vertelt deel 2 765634

Heel veel geluk saampjes Capitán vertelt deel 2 724272

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Gast di 25 mei - 18:11

Wat geweldig toch dat Capitan het zo bij jullie heeft getroffen. Naar alles wat hij heeft meegemaakt.

Capitán vertelt deel 2 312805

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  EllenvV di 15 jun - 19:18

Hoi Jacqueline,
Wat een leuke foto's van Capitan en je podenco Canelo. Zo geweldig om te zien hoe ze het allebei naar hun zin hebben. Capitán vertelt deel 2 Icon_lol Ik herken hier ook een leuke periode van mijzelf in toen onze spaanse podenco Janneke kwam. Je ziet die honden gewoon opbloeien en ze zijn zo dankbaar voor alles. Ze gaan letterlijk van de hel naar de hemel. Hoe is het nu met Capitan? Is zijn oorontsteking al helemaal over? Ik denk dat hij al helemaal gewend is zo aan de foto's te zien. Capitán vertelt deel 2 784348 Nou, geniet maar lekker van elkaar dat doen wij ook zeker van Sito.
Groetjes van Ellen en de dikke boef Capitán vertelt deel 2 208162
EllenvV
EllenvV

Aantal berichten : 342
Join date : 09-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : andijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Jacqueline wo 30 jun - 11:01

Hoi hoi,

Capitán heeft al een tijdje geen last meer van zijn oorontsteking. Het gaat nog steeds heel goed met hem. Niet alleen Capitán heeft geboft, maar ook wij en Canelo boffen met hem.
Hij gaat heel gemakkelijk mee in de auto, past zich overal aan maar bovenal is hij ontzettend lief. Zaterdag zijn wij terug gekomen van een weekje Spanje in onze woning daar en ook daar verzorgen wij om ons huis de zwerfdieren.

Afgelopen maandag hebben wij Capitán alweer naar de trimster gebracht en hem laten scheren. Hij had zo'n last van de warmte. Capitán ziet er nu heel anders uit, een prachtig hondje is het geworden.

Hoe is het nu met de oorontsteking van Sito, Ellen?
Hoop toch zo dat deze lieve dikke boef gauw van deze vervelende kwaal af is.
Geef hem dikke knuf van mij.

Liefs,
Jacqueline Capitán vertelt deel 2 312805

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Capitán

Bericht  Gast wo 30 jun - 17:05

Sorry voor de late reactie maar wat ziet Capitán er nu al fantastisch uit.
Ben benieuwd na de trimster weer.

Wat fijn ook dat hij los kan lopen. Capitán heeft echt geboft met jullie en dat weet hij.

Veel plezier met beide hondjes en een dikke knuff voor allebei.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  EllenvV wo 30 jun - 19:12

Inderdaad hebben jullie het getroffen met Capitan. En gelukkig dat het zo goed gaat met hem en dat hij geen last meer heeft van zijn oorontsteking. Hij ziet er ook heel goed uit op de foto's.
Sito zijn antibioticakuur is nu afgelopen. Ik kan helaas niet zeggen dat hij er helemaal vanaf is. Een middenoorontsteking kan heel hardnekkig zijn maar had na 6 weken antibiotica toch wel over moeten zijn. Soms gaat het best goed maar er zijn ook momenten dat hij steeds weer aan zijn oortje krabt en met zijn kopje schudt. De enige mogelijkheid die we nog hebben is foto's laten maken bij de dierenarts om zeker te zijn van de diagnose. Er zijn helaas geen andere medicijnen meer voor. We kijken het nog even aan.
Groetjes, Ellen
EllenvV
EllenvV

Aantal berichten : 342
Join date : 09-01-10
Leeftijd : 54
Woonplaats : andijk

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 2 Empty Re: Capitán vertelt deel 2

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum