Stichting Friends of Animals
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» RA Wakie
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:27 van Harriet

» RA Terra
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:26 van Harriet

» RA Kirian
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:26 van Harriet

» RA Jeffrey
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:26 van Harriet

» RA Fufu
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:25 van Harriet

» RA Charlie
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:25 van Harriet

» RA Aradona
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 12:24 van Harriet

» AU Tara
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 EmptyGisteren om 11:04 van Tanja

» RA Coco
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 17 apr - 18:02 van Harriet

» Transport aangekomen bij La Tropa de Isra
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 17 apr - 13:05 van Harriet

» Prachtige etui's te koop
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptydi 16 apr - 15:12 van Harriet

» Verloting 3x Rituals giftset
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptydi 16 apr - 15:08 van Harriet

» RA Galadriel
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyma 15 apr - 15:59 van Tanja

» RA Tikis
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyma 15 apr - 15:54 van Tanja

» VF Lince
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyzo 14 apr - 16:54 van Tanja

» Ra Amancio
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyza 13 apr - 19:57 van Tanja

» RA Mia
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyza 13 apr - 19:56 van Tanja

» AU Ladin
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyza 13 apr - 18:28 van Tanja

» RA Lona
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptyvr 12 apr - 13:42 van Tanja

» RA Beta
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 10 apr - 13:58 van Tanja

» RA Blade
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 10 apr - 13:50 van Tanja

» AU Luna
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 10 apr - 12:18 van Tanja

» AU Coral
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 10 apr - 12:17 van Tanja

» RA - Simba
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptywo 10 apr - 12:11 van Tanja

» RA Camelia
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Emptydi 9 apr - 17:41 van Tanja

Doneren via QR code
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 18-06-10


Zooplus
Plaats je wel eens een bestelling bij Zooplus? Dan kun je ons gratis steunen. Van elke bestelling die via deze link wordt gedaan, krijgen we 3 - 5% provisie en zo kun je ons, de dieren helpen
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Qr_sit12
Evenementen
Veiling Facebook
04-11-2023
Wie is er online?
Er zijn in totaal 8 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 8 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 64. Dit aantal is bereikt op vr 4 mei - 19:37.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

+7
AnitaGunneweg
Sandra
EllenvV
nanja
Pebbles
Jacqueline
Harriet
11 plaatsers

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Gast zo 27 maa - 1:16

Zo te wonen Jacq en aanhang is altijd mijn grootste droom geweest. Heerlijk voor mijn malleloerskont lekker wegleven. geen zorgen voor morgen. Wat dieren om te verzorgen en that it's.. Maar er komt toch altijd weer wat bij kijken.
Eens komt het nog hoop ik.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline zo 27 maa - 10:10

Bij ons in Spanje zijn dierenvrienden altijd welkom. Dus Joke...................denk er maar een keer over.
Very Happy

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline zo 3 apr - 12:31

Hallo lieve mensen, ik wil jullie iets vertellen. Ik mag weer mee naar Spanje. Deze keer gaan zus en zwager van baasje mee. Zij waren nog nooit in Casa Jacomo geweest en wilden het een keertje zien. Nou, ben wel trots hoor want ik kom er voor de 2e keer en kan ze daar al wegwijs maken. Het enige waar ik nu tegen op zie is dat ik vrouwtje achter moet laten. Op sommige momenten kan ze zo verdrietig zijn en ik weet dat ze haar Joëlle nog steeds mist. Ze kijkt me aan en ik voel dat meteen. Terwijl ze mij knuffelt voel ik een traan op mijn neus en probeer ik haar te troosten. Vrouwtje heeft een zwak voor mijn ogen, zij zeggen zoveel zegt ze altijd.
En dan weet ik precies hoe ik kijken moet om haar weer te zien lachen.
Nu zit ik in twee strijd, als ik bij vrouwtje blijf weet ik dat Canelo mij heel erg gaat missen en aan de andere kant wil ik vrouwtje niet alleen laten. Moeilijk hè? Vrouwtje zelf is erg blij voor Canelo en mij en zegt "mannetjes, wat leuk voor jullie en voor Raffi dat hij zijn vriendjes weer ziet. Stelletje bofkonten, geniet er maar van en geen zorgen maken om vrouwtje hoor.

Over 2 weken vertrekken wij. Ben er nu al opgewonden van. Ja, wat dat betreft is Canelo verstandiger. Canelo is zo "cool" en zegt, "Cappi, over een tijdje weet jij niet beter en dan blijf je net zo rustig als ik". Daar hoop ik maar op.

Vrouwtje Harriët, durf het eigenlijk niet te vragen maar als ik weg ben zou jij dan een beetje op vrouwtje willen letten? Zij doet stoer tegenover Canelo en mij. maar mij maakt ze niets wijs hoor. Ik weet dat ze ons dubbel zo hard gaat missen omdat het dan heel stil is in huis.
Gelukkig zijn die andere twee pluizige viervoetertjes er, Jeddah en Jacomo. Maar ja, die zijn veel rustiger dan Joëlle, die hoorde ik er altijd boven uit komen met haar piepstemmetje.

Ach, het zal allemaal wel los lopen en dat ik mij zorgen maak om mijn vrouwtje dat is toch logisch, vinden jullie ook niet?

Als ik terug ben van Spanje laat ik weer van mij horen.

Tot dan.

Knuf en poot van Capitán.
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Yvonne1958 zo 3 apr - 13:10

Lieve Capitán,

Wat geweldig dat je weer naar Spanje gaat maar ik snap je bezordheid om het vrouwtje
Ik weer zeker dat Harriet wel een beetje op gaat passen op haar want dat doet ze op iedereen Wink

Als ik niet zo ver weg zou wonen zou ik haar ook wel in de gaten gaan houden hoor maar ik zal haar wel af en toe een mailtje sturen om te kijken of het goed met haar gaat

Ik hoop dat je samen met Canelo heel veel plezier mag beleven en als je terugkomt je avonturen aan ons wilt vertellen

Dikke knuf voor jullie allemaal

:126:
Yvonne1958
Yvonne1958

Aantal berichten : 441
Join date : 15-11-10
Leeftijd : 66
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Harriet zo 3 apr - 14:08

ah lieve Capitán, heerlijk dat je weer naar Spanje mag.
Wel heel lief dat je bezorgd om je vrouwtje bent hoor maar joh dat is niet nodig.
Jij gaat maar lekker genieten in Spanje en heerlijk zonnebaden en wij zorgen goed voor je vrouwtje hoor.

Ik zal je vrouwtje ook even mailen en een afspraak maken want dan ga ik even bakkie koffie bij haar halen als je weg bent oke? Dan hoef jij je ook geen zorgen maken om je vrouwtje en kan je lekker genieten in Spanje.

Komt goed hoor Cappi en verheug je maar op je reis naar Spanje

Een dikke knuffel van mij.
Harriet
Harriet
Admin

Aantal berichten : 11624
Join date : 16-04-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Vledder

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline zo 3 apr - 15:48

Ach wat ben je toch ontzettend lief. Nu hoef ik me geen zorgen meer over vrouwtje te maken en ga jouw advies opvolgen. Ga genieten van onze vakantie. Vrouwtje zei het al wel, maar toch...........ben blij dat je mij zo goed begrijpt.
Dank je wel vrouwtje Harriët.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 312805

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline ma 8 aug - 11:07

Hola mensen, hier ben ik weer, Capitán. Het is alweer een tijdje geleden dat ik terug ben uit Spanje. Zoals de vorige keer was dit weer een geweldige ervaring. Mijn avonturen heb ik al met jullie gedeeld. Alhoewel ik tijdens de autorit veel aan vrouwtje heb moeten denken. Gelukkig heb ik veel afleiding gehad en Canelo stelt me altijd weer gerust. Ik hield me steeds voor ogen dat vrouwtje hulp op afstand kreeg en dat waardeerde ik heel erg. Alsnog bedankt hè vrouwtje Harriët en Yvonne.

Nou zal ik jullie iets heel leuks vertellen. Wij waren goed en wel terug van onze vakantie toen ik vrouwtje hoorde fluisteren met baasje." Capitán is nu 1 jaar bij ons, dat moeten we toch vieren." Ik spitste mijn oortjes om het beter te kunnen horen. Baasjes zagen dat ik nieuwsgierig naar hun keek en ze gingen nog zachter praten want het moest natuurlijk een verrassing blijven. Nou, ik kan jullie vertellen dat de verrassing heel groot was en erg leuk.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Img_0915GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Img_0914GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Img_0913GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Img_0912GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Img_0911GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Img_0910

Ik zal vrouwtje vragen of ze een paar foto's hier op het forum wil zetten. Dan kunnen jullie zelf zien waar ze mij en natuurlijk mijn maatje Canelo mee verrast hebben.


Tot dan.

Poot Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Harriet ma 8 aug - 11:59

haha party time voor Capitán, wat geweldig zeg een feestje voor hem en zijn vrienden.

Super joh, wat prachtig om te zien
Harriet
Harriet
Admin

Aantal berichten : 11624
Join date : 16-04-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Vledder

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline ma 8 aug - 12:30

Ja super hè? Een eigen feestje. Ik hoop dat al mijn vriendjes in Chiripaina dit ook een keer mogen meemaken want ondanks dat ik een droomleven heb, denk ik nog vaak aan ze terug.


Twee vriendjes konden helaas niet op mijn feestje komen. Hun baasjes hadden voor die zondag al andere plannen gemaakt. Met al deze vriendjes mogen we iedere dag in het park spelen. Zo leuk en de baasjes hebben het onder elkaar ook heel gezellig hoor.

Canelo en ik kregen van onze vriendjes een verrassingspakket. Er zaten zelfs 2 flesjes hondenbier bij, haha jongens, baasje aan het bier, Canelo en ik ook aan het bier. Een paar flinke kauwbotten en heerlijke snacks.

Na afloop zijn we met z'n allen nog naar het park gegaan waar we alle opgedane pondjes er weer van af konden rennen. Behalve de baasjes, want als wij lekker rennen en spelen zitten zij lekker lui op de bankjes.

Tot de volgende keer maar weer.

Ook een poot van Canelo.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 3918268542


Laatst aangepast door Jacqueline op ma 8 aug - 12:32; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : te lange tussenruimtes)

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Pebbles ma 8 aug - 19:14

Sjonge is het echt al weer een jaar geleden dat je bij je lieve baasjes en vriendje bent gekomen? Gos wat gaat de tijd snel!
Wat tof van je baasjes dat ze zo'n leuke party voor je hebben gehouden zeg! Ziet er erg gezellie uit allemaal!
Pebbles
Pebbles

Aantal berichten : 1600
Join date : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Yvonne1958 di 9 aug - 21:57

Hey lieve Capitán,

Wat leuk een feestje speciaal voor jou, je hebt het maar getroffen he met die lieve baasjes van je

Dikke knuf voor jou en Canelo en ook nog een knuffie voor je baasjes
Yvonne1958
Yvonne1958

Aantal berichten : 441
Join date : 15-11-10
Leeftijd : 66
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline za 20 aug - 12:28

Wat heb ik nu voor vreselijk nieuws gehoord? Lag heerlijk te soezen in mijn mand toen vrouwtje met dit horror verhaal kwam. Ik kon en wilde het niet geloven. Mijn vriendjes in het asiel ben ik nooit vergeten en denk nog vaak aan ze terug. Wie zou dit op hun geweten hebben?

Wie zijn nu de beesten? Vrouwtje boog zich naar mij toe en streelde mijn kop, zag het verdriet in haar ogen en legde een poot op haar arm. "Capitán" zei ze, wij zullen weer met ons allen er tegen aan gaan om je vriendjes en lotgenootjes hier weer bovenop te helpen.

Het zal niet makkelijk zijn want allemaal hebben ze net als jij al veel meegemaakt en een zwaar leven achter de rug. De moed zonk me een beetje in mijn zooltjes en voelde de emoties boven komen. Dit had ik nooit verwacht. Vrouwtje zag verdriet in mijn ogen want ze kent mij door en door. "Lieve vrouwtje Fatima", woorden heb ik hier niet voor maar weet dat ik heel veel aan jullie denk. Samen met vrouwtje zal ik voor jullie bidden dat het goed komt met Lola en Nekane, dat Scotty en Bimba weer veilig zijn. " Het komt weer goed hoor vrouwtje Fatima", denk maar aan mij. Hoe het nu met mij gaat had ik ook niet kunnen dromen.

Vrouwtje kuste mij op m'n neus, wat begrijpen wij elkaar toch goed. Vanaf het begin voelde ik een bijzondere band met haar en ik denk dat dit mijn "redding" is geweest.

Ben zo blij dat ik weet dat zoveel dierenvrienden hier in Nederland erg begaan zijn met mijn vrienden in Chiripaina. Vrouwtje heeft mij dit vertelt en dat doet mijn hondenhart zo goed.

Dank jullie wel lieve mensen voor jullie steun.



Poot, Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline wo 5 okt - 13:46

Hallo, even een berichtje van mij Capitán.



Wat gaat de tijd toch snel hè. Het lijkt alweer zo lang geleden van die vreselijke gebeurtenissen in Chiripaina. Ben zo blij dat alles weer op zijn pootjes is terecht gekomen. Behalve onze lieve Bimba. Vond het zo erg wat hem is overkomen, heb menig traantje moeten laten.



Net zoals Brownie, toen vrouwtje mij vertelde dat hem hetzelfde is overkomen van wat ik heb meegemaakt, schoot ik weer helemaal vol. Waarom doen mensen ons dit toch steeds weer aan? Hebben wij al niet genoeg meegemaakt? Vrouwtje heeft me verteld hoe ze Brownie hadden gevonden en nu laat Brownie me niet meer los. Ik moet veel aan hem denken en probeer tot hem door te dringen dat hij er niet alleen voorstaat. Ik weet dat fostervrouwtje Yvonne hier veel verdriet van heeft want net zoals bij mijn vrouwtje gaat er geen dag voorbij zonder hier aan te denken. Kop op lieve Brownie, laat de moed niet zakken dat doet je fostervrouwtje ook niet. Het is mij gelukt te ontsnappen en het zal jou ook lukken. Dat weet ik zeker, dat moet gewoon. Ik zal aan je blijven denken lieve makker en hoop dat je aanvoelt wat ik destijds ook heb gevoeld want dat houd je op de been.



Blijf sterk grote vriend en houd vol.



Je lotgenootje,

Capitán.



GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 312805

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline zo 18 dec - 15:43

Hola allemaal,

We zijn alweer bijna aan het einde van dit jaar. Kan het niet zo snel bij "poten" allemaal. Heb een tijdje niets meer van mij Capitán laten horen. Maar ben er nog hoor.

Er was veel gebeurd in Chiripaina sinds ik weg ben uit het asiel. Vreselijk, heb me een tijdje triest gevoeld omdat het niet was verlopen zoals ik had gedacht. Sommige dingen heb je nu eenmaal niet in de pootjes. Gelukkig ook leuke dingen die passeerden. Zo was er van mij een hele mooie aquarel gemaakt door een lieve mevrouw die deze prijs ter beschikking stelde voor een verloting. Ja en dit heeft mijn vrouwtje gewonnen. Goed hè?

Mijn baasjes waren hier zo blij mee dat ze er een prachtige lijst er omheen hebben laten maken.

Nu prijk ik naast een mooie foto van Canelo aan de muur. Vrouwtje kijkt graag naar deze schilderij, dat zie ik vanuit mijn ooghoeken. Ik glunder dan helemaal tot achter mijn flaporen want dat geeft zo'n fijn gevoel. Vorige week vertelde vrouwtje mij dat Xena ook naar Nederland kwam en nog een paar andere asielmaatjes van mij. Werd helemaal warm van binnen. Wat zijn er toch nog lieve mensen die ons een beter leven gunnen en die ons blijven steunen. Dit maakt een heleboel narigheid weer goed. Jammer dat ik niet mee kon om vrouwtje Fatima terug te zien. Maar dat komt vast wel een keer.

Geef jullie allemaal een dikke Kerstknuffel en mijn wens voor volgend jaar is hetzelfde als wat jullie wensen. Een beter jaar voor alle dieren.

Hieronder een foto van de aquarel die van mij gemaakt is maar dan mooi ingelijst.

Oja, hoorde mijn vrouwtje zeggen dat dit gemaakt is door Ingrid Zaalberg of zoiets. Het is voor mij niet altijd goed te verstaan hè. En ze heeft ook een website. Kijk zelf maar.

www.doggyart.punt.nl Hoop dat ik het goed zeg. Anders helpt vrouwtje Harriët mij wel.



Poot van Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Captia10

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline di 13 maa - 13:27

Hallo lieve dierenvrienden,

Het begint weer te kriebelen hoor bij mij. Niet alleen omdat het bijna lente is en het zonnetje zich weer laat zien maar omdat ik over 10 dagen weer mee mag naar Spanje. Deze keer zal het weer anders worden dan de vorige keer, want zo vertelde vrouwtje, " jongens, jullie hebben er nieuwe vriendjes bij en gedraag jullie hè?" Nou dat wordt wat natuurlijk. Canelo gaat makkelijker met nieuwe vriendjes om dan ik. Moet zelf eerst de kat uit de boom kijken, figuurlijk dan, hahaha want ik mag kleine Julia, het zwerfpoesje die ook al in huis mag wonen niet plagen. Kijk wel uit zeg, hoorde dat Raffi ons eerste vriendje daar Julia beschermt. Hopelijk gedraagt Canelo zich goed want thuis gaat hij wel achter die wollige beestjes aan.

Dan is er Rosa ook een Podenco, iets groter nog dan Canelo. Rosa is gevonden op nieuwjaarsdag vlak bij ons huis. Eerst werd er gedacht dat Rosa niet meer leefde omdat zij zich niet bewoog. Arme Rosa was heel erg dun en te zwak om op haar poten te staan. Maar nu ziet ze er al beter uit hoor. Vrouwtje heeft foto's van haar laten zien.

Dan is er Jack. Wat ik op de foto kon zien is hij heel stoer. Mijn baasjes zeggen dat het een kruising is van een Stafford of zoiets. Jack is in de tuin van mijn baasjes gedropt. Arme Jack is niet meer gewenst. Niemand heeft naar hem gevraagd, niet bij de politie, niet bij de dierenarts en ook niet in het asiel en een chip had hij ook al niet. Maar goed, we zien wel. Het belangrijkste is dat ze nu goed verzorgd worden. Had al een paar keer gezien dat baasjes zich achter hun oren moesten krabben. Tja, dat snap ik natuurlijk wel. Het zijn zorgenkindjes waar zij zich verantwoordelijk voor voelen en daarom komt Rosa mee naar Nederland. Vrouwtje is veel te bang dat Rosa niet veilig is en uit de tuin wordt gestolen. Net zoals ik destijds uit het asiel Chiripaina werd gestolen. Dat was geen pretje dat kan ik jullie verzekeren en denk er liever niet aan terug.

Lieve dierenvrienden, zouden jullie alsjeblieft onze baasjes willen helpen om een goed liefdevol thuis voor Rosa te vinden?

Zal vrouwtje vragen of zij wat foto's van Rosa hier neer wil zetten. Heb foto's van Rosa gezien maar hier staat ze er nog niet zo mooi op omdat ze net herstellende is van haar ondervoeding. Maar wij komen terug met nieuwe foto's van Rosa en van de anderen.

En natuurlijk weer met nieuwe belevenissen. Tot dan allemaal.

Knuf en poot,

Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie ma 19 maa - 14:07

ahhh Capitán wat fijn dat je weer mee mag naar Spanje Very Happy
Ik ben heel benieuwd naar jouw belevenissen en foto's in Spanje!
Ik ben ook benieuwd naar de foto's van Rosa.
Wens je je vrouwtje ook veel plezier in Spanje? Cool


sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline zo 8 apr - 15:32

Wat lief dat je een berichtje voor mij hebt achter gelaten vrouwtje San. Nog een paar nachtjes slapen en dan komt mijn vrouwtje samen met een goede vriend naar Spanje. Ben al aan het aftellen hoor. Ik weet dat ik er niet in moet geloven maar zal toch blij zijn als vrouwtje veilig en wel zich bij ons mag voegen. Ja mensen, vrouwtje vertrekt vrijdag de 13e.

Onze autorit naar Spanje was heel voorspoedig verlopen. Ondanks dat het heel ver rijden was voelde het ontspannen aan. Baasje stopte heel vaak voor ons en vertelde al veel over onze nieuwe huisgenootjes daar. Raffi kenden we al maar Rosa, Jack en poes Julia zijn nieuw voor ons. Het verhaal van Rosa stemden Canelo en mij heel droevig. In gedachten zagen wij een zielig hoopje liggen. Maar oh jongens nog aan toe, wist niet wat ik zag toen wij de volgende dag in de middag aankwamen. Canelo en ik keken onze ogen uit. Was dat Rosa?????????

WOW, wat een schoonheid en wat is ze lief. Eerst even kennis gemaakt met Jack, wat een stoere bink is hij. Canelo en ik konden het gelijk goed vinden met Jack. Poes Julia was even uit het zicht gehaald vanwege Canelo. Jack en ik waren al snel maatjes en gespeeld dat wij hadden. Doodmoe van alle indrukken waren wij 's avonds als een blok in slaap gevallen.

Uitgerust als we waren gingen we de volgende dag op verkenning en ja toen gebeurde er iets met mij wat ik nog nooit eerder had gevoeld. Mijn hart ging als een gek tekeer toen ik Rosa in de tuin weer zag. Tjonge, wat vind ik haar mooi en wat ziet ze er nu goed uit. Beter dan ik op de eerste foto' s had gezien. Rosa is een stuk groter dan ik ben maar dat geeft toch niets, als ze mij ook maar leuk vindt. En dat geluk had ik. Ik mocht bij haar in de mand slapen en samen met haar op de bank liggen. Heerlijk dicht tegen elkaar aan. Oh is dit gevoel nu ook wat mensen hebben, kunnen jullie mij dat vertellen misschien? Het kriebelt in mijn buik en voel me steeds in de wolken. Maar ik moet erg oppassen want Jack en Canelo hebben ook al een oogje op haar. Ach ja, ik wacht mijn kans af. Uiteindelijk is het Rosa die tussen ons moet kiezen.

Zal vragen of vrouwtje alvast foto's hier neer kan zetten. Alvast een voorproefje voordat we weer naar huis gaan.

Tot gauw lieve mensen. Dikke knuf en poot van mij.

Capitán. GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 53326710GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 55296910

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie zo 8 apr - 21:01

ohhh lieve Capitán wat onwijs leuk dat je een oogje op Rosa hebt....maar...eh....niet zo afwachten hoor....je moet
er wel voor gaan anders heb je straks verdriet als Rosa voor iemand anders gaat kiezen??!!
Niet toelaten hoor Very Happy
En ja Capitán dit gevoel hebben mensen ook....soms krijgen we dit gevoel ook als
wij naar honden zoals jij kijken Very Happy
Wens je vrouwtje maar een hele voorspoedige reis en zeg haar maar dat vrijdag de 13e alles goed gaat.
Ze komt snel naar je toe Capitán!!
Liefs
Sannie

PS: Capitán, geef je Rosa een lik van mij? ( GA ERVOOR HOOR!!!!!!! Cool )

sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline ma 4 jun - 1:06

Hola, een berichtje van mij Capitán. Het is helemaal goed gekomen met mijn vrouwtje hoor. Ach ja, moet me ook niet gek laten maken door al die verhalen over vrijdag de 13e. Was heel blij dat ik vrouwtje zag. Voor het eerst zag ze Canelo en mij in Spanje. Als wij met baasje met de auto meegaan blijft vrouwtje altijd thuis maar deze keer bleef baasje speciaal voor ons iets langer zodat vrouwtje onze streken die we daar uithalen eens kon meemaken. Nou ze heeft het geweten hoor.

Wat vinden jullie van Rosa? Mooi is ze hè? Het afscheid van Rosa viel me zwaar, was zo stapeldol op haar. Eenmaal thuis gekomen kon ik Rosa niet van me afzetten. En waar ik op hoopte, gebeurde ook. Rosa mag blijven. Mijn baasjes konden het niet over het hart verkrijgen om Rosa op de plek waar ze het geluk gevonden heeft weg te halen. Zij heeft zoveel meegemaakt. Dat betekent dat ik haar steeds terug kan zien. Begrijpen jullie nu waarom ik zo dol op mijn baasjes ben.

Nog 5 dagen, dan is het zover. Vind het zo spannend wat er gaat gebeuren die dag. Vrouwtje heeft me er over verteld. Ze zei: " Capitán, voor 9 juni ga je nog even naar de kapper. Je moet er netjes uitzien want er komen mensen die jou alleen kennen van het forum en van de verhaaltjes die je schrijft en gedraag je hoor. Dat kan ik natuurlijk wel beloven maar of ik me hier aan kan houden terwijl er straks allemaal lekkere geurtjes mijn neus voorbij gaan dan weet ik het zo net nog niet. Haha lieve mensen, ik houd van lekker eten en hoop niet dat jullie het mij kwalijk gaan nemen dat ik mijn belofte aan vrouwtje eventjes vergeet. Tijdens mijn zwervers bestaan heb ik moeten vechten voor mijn eten en pakken wat ik pakken kon en dat zit er toch nog steeds een beetje in. Maar ja, ben niet de enige hoor. Canelo heeft er ook een handje van. Van hem heb ik het meeste geleerd. Ik kende die huisregeltjes niet. Mijn baasjes hebben hier gelukkig geen moeite mee en lachen meestal als er weer eens iets van het aanrecht " gestolen" is. Dan hadden wij maar beter op moeten letten of wegzetten, zeggen ze dan.

Ondanks dat Canelo en ik naar deze dag hebben uitgekeken vinden wij het ook een beetje eng om al die vreemde mensen te zien. Hoe zouden ze ons vinden. Kunnen wij ons gedragen en vinden ze ons lief? Maar vrouwtje heeft ons gerustgesteld en zei dat alle mensen die komen echte dierenvrienden zijn. Wij wachten met spanning af en we hopen dat jullie allemaal veel plezier gaan beleven op deze middag. Aan onze baasjes zal het niet liggen want volgens mij hebben ze nog een verrassing voor ons in petto.

Tot zaterdag lieve mensen, ik kruis de pootjes dat het droog blijft en dat het zonnetje zich weer laat zien.

Poot en knuf ook van Canelo.

Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Yvonne1958 ma 4 jun - 16:28

Hoi lieve Capitán, kan bijna niet wachten tot zaterdag zodat ik jullie eindelijk kan ontmoeten en natuurlijk vinden we jullie lief dat kan toch niet anders, enne beetje bedelen of pikken zit ik niet mee hoor kan ik wel waarderen :40:

Dag lieverd tot zaterdag

Yvonne1958
Yvonne1958

Aantal berichten : 441
Join date : 15-11-10
Leeftijd : 66
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie ma 4 jun - 22:58

Ohhh lieve Capitán...zit niet over alles in hoor...het komt allemaal HELEMAAL goed Very Happy
Wij gaan jou en Canelo echt wel lief vinden hoor ook al wil je al het eten "stelen".
Wat een mazzel heb jij met jouw baasjes hoor want mijn honden mogen 1 ding niet en dat is eten bedelen Embarassed
Dat is het enige in huis wat ze niet mogen want achteraf krijgen ze altijd wat lekkers maar als jouw baasjes daar echt geen probleem mee hebben kom dan
maar bij mij zitten hoor want ik kan best wat hapjes onder de tafel of eh...nou....gewoon op tafel aan jou geven hoor Laughing

Wat lief dat je baasjes Rosa laten blijven maar diep in je hart wist je toch wel dat je baasjes zo zijn en het niet over hun hart
konden verkrijgen om haar daar weg te halen?!

Tot zaterdag en we maken er een hele leuke middag van!! :51:



sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline di 12 jun - 16:36

Ja vrouwtje San, we hebben inderdaad een hele gezellige middag er van gemaakt. Oh, wat werden wij verwend door jullie. Mijn angst was dus helemaal niet nodig geweest. Je hebt gelijk, zal voortaan niet overal meer over inzitten. Mijn baasjes waren ontspannen en dat voelden Canelo en ik heel goed aan. Toen wisten wij dat alles goed zat. Wat een lieve mensen allemaal. Canelo en ik hebben bij iedereen even gestaan zodat ze ons maar niet zouden vergeten en dat gebeurde ook niet. Hoorde alleen maar lieve woorden. Precies weet ik het niet meer hoor maar het klonk hetzelfde als de dingen die vrouwtje vaak tegen ons zegt.

Nieuwsgierig als we waren probeerden Canelo en ik de gesprekken op te vangen. We hoorden Friesland, waar en wat dat is weet ik niet maar volgens mij is dat heel ver weg. Het waren 2 lieve dames die dat zeiden en ving iets op van Limburug of zoiets. Niet lachen als ik het niet goed zeg hoor. Dat was ook al zo ver weg. Heb nog veel meer gehoord wat wij niet thuis konden brengen, zo klonk het Poortugaal, dat is toch een land dat heel ver weg ligt? Begrijp het niet helemaal hoor maar ik weet wel dat vrouwtje zegt dat die mensen zo lief zijn om van zover weg naar Duiven te komen. Dat is toch niet niks.

Oh en toen zag ik die dames met die mooi gekleurde kleding aan. Wat konden zij mooie bewegingen maken en natuurlijk wilde ik er gelijk naar toe gaan maar dat mocht niet van vrouwtje en dan die muziek, zo mooi dan kun je ook niet stil blijven staan toch? Zag mijn vrouwtje ook al wiegen met haar heupen en hoorde klappen. Zoiets had ik nog nooit gezien. Zelfs niet in Spanje want daar komt zoiets moois toch vandaan?

Zoveel indrukken voor Canelo en mij op die dag. We waren 's avonds doodmoe ervan. We hadden zelf geen zin om er nog uit te gaan en ik moet eerlijk bekennen niet alleen door al die indrukken hoor maar ook hahahaha van al die lekkere hapjes waar wij ook van mochten genieten van al die lieve mensen. Er was een mevrouw, vrouwtje noemde haar Nanja en een andere mevrouw uit Vellup hoorde ik vrouwtje zeggen. Zal het weer niet goed hebben maar zo klonk het. Ik geloof dat zij Greetje heet of zo. Tjongejonge wat werden wij in de watten gelegd en wat hebben wij gesmuld. Wij zaten zo vol. De volgende dag hoefden wij niet meer te eten.

Niet alleen jullie lieve mensen hebben genoten van deze dag maar ieder van jullie heeft er voor gezorgd dat het voor ons en voor onze baasjes een onvergetelijke dag werd.

Dank jullie wel allemaal. Jullie verdienen een GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 12655

Dikke knuffel en poot van ons.

Canelo en Capitán. GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie do 14 jun - 18:40


ahhh gelukkig Canelo en Capitán dat jullie het ook zo naar jullie zin hebben gehad....de hapjes waren lekker he? Laughing
Wij hebben ook allemaal zo genoten en jullie zijn zulke lieve honden...echte schatjes... :126:
Bedankt jullie baasjes maar voor deze geweldige dag en nu weten we tenminste wie jullie zijn knapperds!! :51:
We gaan elkaar nog een keer zien hoor Canelo en Capitán!!
Ik neem wel Amigo en Viernes mee....maar dat vinden jullie wel oke denk ik...zo lief zijn jullie wel!

sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Harriet wo 26 sep - 15:51

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Docume10
Harriet
Harriet
Admin

Aantal berichten : 11624
Join date : 16-04-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Vledder

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Pebbles wo 26 sep - 20:17

Wat een mooie foto's!
Lekker genieten met z'n allen! ☀
Pebbles
Pebbles

Aantal berichten : 1600
Join date : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline wo 26 sep - 21:53

En genieten doe ik zeker lieve Pebbles. Morgen vertrekken wij weer met ons baasje naar ons vrouwtje die in Nederland op ons wacht. Een maand lang mochten wij met baasje mee naar Spanje. Canelo en ik hebben enorm genoten van de vrijheid die wij hier hebben. Wat dat betreft zijn we een beetje jaloers op onze vriendjes die in Spanje blijven wonen. Raffi, Rosa en Jack hoeven bijna nooit een riem om. Alleen bij uitzondering. Het zal voor ons weer wennen zijn om aan de riem te moeten lopen. Maar ach, ik mag helemaal niet klagen. Ik heb nu het leven waar veel honden alleen van kunnen dromen.

Heb je gezien dat ik een nieuw klein vriendje heb? Kleine Junior slaapt graag bij mij in de mand en dan was ik hem tot achter zijn oortjes. Hij is zo ontzettend lief. Heb baasje gevraagd of Junior met ons mee terug mag maar baasje vind dat Junior in Spanje gelukkiger is dan in Nederland. Tja en eigenlijk heeft baasje wel gelijk. Zodra ik thuis ben en weer een beetje gewend ga ik jullie weer uitgebreid vertellen over mijn ervaringen. Maar nu ga ik me voorbereiden op de terugreis.

Tot gauw lieve mensen. Ik hoop dat vrouwtje Fatima de foto's ook ziet. Kan ze zien wat een mooie vakantie ik heb gehad.

Liefs en poot van Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline zo 14 okt - 0:31

Hallo lieve mensen, ik ben weer terug uit Spanje. Wij moesten echt wennen aan het weer. Wat was het hier koud en nat. Een maand lang hadden wij veel zon en was het steeds rond de 30 graden geweest. Maar het weerzien met ons vrouwtje maakte alles weer goed. Vrouwtje was thuis toen wij aankwamen en ze was heel blij ons weer te zien. Eerst werden wij uitgebreid geknuffeld en daarna was baasje pas aan de beurt. Ach ja, baasje vindt dit niet erg want hij weet hoe stapeldol vrouwtje op ons is. Vrouwtje is altijd bezorgd om ons en voordat wij naar Spanje vertrekken zegt zij altijd. Jongens, letten jullie goed op baasje en goed luisteren naar hem hè. Zorg goed voor elkaar en zorg dat jullie niets overkomt.

Hebben jullie de foto's gezien? Geweldig de vrijheid die wij daar hebben. Nooit aan de riem en er is altijd wat te doen. Canelo speelde de hele dag met Raffi, Jack en Rosa. Ik vind dat eventjes leuk maar het liefst ben ik in de buurt van baasje. Baasje is altijd druk en ik had vrouwtje beloofd om goed op baasje te letten.

Maar gossie, ondanks dat vrouwtje erg blij was dat wij weer thuis zijn zag ik toch iets van bezorgdheid in haar ogen. Ik ken vrouwtje veel te goed en voelde dat er iets aan de hand was. Ik wilde persé weten wat er gebeurd was en legde mijn kop op haar been en keek haar vragend aan. Dat is mijn manier om vrouwtje iets te vragen en zij begrijpt dat.

Vrouwtje vertelt: Capitán zei ze, vrouwtje is erg bezorgd om een kameraadje en huisgenootje van Viernes. Je kent haar toch nog wel? Viernes was samen met jou bij vrouwtje Fatima in het asiel. Nou en of ik Viernes ken. Viernes is een heel bijzondere hond die altijd de orde bewaarde en waar ik het goed mee kon vinden. Ik hoop dat zij mij ook nog herkent als ik haar ga ontmoeten. Waar het om gaat is Amigo haar kameraadje waar ze bij in huis woont. Amigo is heel erg ziek en is veel naar de dokter geweest. Hij heeft medicijnen gekregen om hem er weer boven op te helpen. Elke keer leek het beter te gaan maar dat is van korte duur. Vrouwtje San, het bazinnetje van Amigo en Viernes doet er alles aan om hem te helpen maar houdt haar hart vast. Met dit verhaal van vrouwtje in mijn koppie pak ik de draad weer op en probeer er niet aan te denken wat er zou kunnen gebeuren.

Donderdag knielde vrouwtje naast mij neer en streelde liefdevol mijn kop. Ik zag tranen in haar ogen en wist dat er iets goed mis was. Ze zei, lief mannetje van me, ik moet je iets vertellen. Je kan Amigo niet meer ontmoeten want Amigo gaat naar een plek waar hij nooit meer ziek wordt en geen pijn meer heeft. Vrouwtje San en Amigo hebben samen dapper gestreden maar het mocht niet baten en voor Amigo was dit een moedig besluit van zijn vrouwtje. Ja lieve Capitán, vrouwtje is dankbaar dat jij en Canelo er nog zijn. Dat is een hele troost.

Vrijdagmiddag is Amigo naar die hele bijzondere plek gegaan waar hij weer blij en vrolijk kan zijn omdat hij niet meer ziek is en zijn lieve maatje Lepero weer ziet. Ook kan hij vanaf die plek over zijn vrouwtje waken. Zijn vrouwtje die zoveel van hem hield.

Lieve Amigo, wij hebben elkaar nooit ontmoet maar doordat vrouwtje mij over jou heeft verteld snap ik waarom zij ook verdrietig was. Mijn vrouwtje vertelde mij dat die mooie plek waar jij nu bent de "Regenboogbrug" wordt genoemd en dat als het zover was ik jou daar zou ontmoeten.

Rust zacht lieve Amigo.

Liefs van Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 312805

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie ma 15 okt - 19:01



........................!!!!!!!

Lieve Capitán....geloof mij maar dat jouw vrouwtje heel speciaal is en super lief!!
Je hebt het heel goed bij je baasjes getroffen!!
Dank je wel voor je lieve woorden over Amigo en ik weet zeker dat Lepero op Amigo heeft gewacht.....
Ik beloof je dat ik langs kom met Viernes zodat je die mooie lieve dame weer kan ontmoeten!!!!
Dank je wel.....echt heel lief!!
Knuffel aan je baasjes en een lik aan Canelo!! :51: :305:
sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Respect vr 19 okt - 18:50

Jacqueline schreef:Hallo lieve mensen, ik ben weer terug uit Spanje. Wij moesten echt wennen aan het weer. Wat was het hier koud en nat. Een maand lang hadden wij veel zon en was het steeds rond de 30 graden geweest. Maar het weerzien met ons vrouwtje maakte alles weer goed. Vrouwtje was thuis toen wij aankwamen en ze was heel blij ons weer te zien. Eerst werden wij uitgebreid geknuffeld en daarna was baasje pas aan de beurt. Ach ja, baasje vindt dit niet erg want hij weet hoe stapeldol vrouwtje op ons is. Vrouwtje is altijd bezorgd om ons en voordat wij naar Spanje vertrekken zegt zij altijd. Jongens, letten jullie goed op baasje en goed luisteren naar hem hè. Zorg goed voor elkaar en zorg dat jullie niets overkomt.

Hebben jullie de foto's gezien? Geweldig de vrijheid die wij daar hebben. Nooit aan de riem en er is altijd wat te doen. Canelo speelde de hele dag met Raffi, Jack en Rosa. Ik vind dat eventjes leuk maar het liefst ben ik in de buurt van baasje. Baasje is altijd druk en ik had vrouwtje beloofd om goed op baasje te letten.

Maar gossie, ondanks dat vrouwtje erg blij was dat wij weer thuis zijn zag ik toch iets van bezorgdheid in haar ogen. Ik ken vrouwtje veel te goed en voelde dat er iets aan de hand was. Ik wilde persé weten wat er gebeurd was en legde mijn kop op haar been en keek haar vragend aan. Dat is mijn manier om vrouwtje iets te vragen en zij begrijpt dat.

Vrouwtje vertelt: Capitán zei ze, vrouwtje is erg bezorgd om een kameraadje en huisgenootje van Viernes. Je kent haar toch nog wel? Viernes was samen met jou bij vrouwtje Fatima in het asiel. Nou en of ik Viernes ken. Viernes is een heel bijzondere hond die altijd de orde bewaarde en waar ik het goed mee kon vinden. Ik hoop dat zij mij ook nog herkent als ik haar ga ontmoeten. Waar het om gaat is Amigo haar kameraadje waar ze bij in huis woont. Amigo is heel erg ziek en is veel naar de dokter geweest. Hij heeft medicijnen gekregen om hem er weer boven op te helpen. Elke keer leek het beter te gaan maar dat is van korte duur. Vrouwtje San, het bazinnetje van Amigo en Viernes doet er alles aan om hem te helpen maar houdt haar hart vast. Met dit verhaal van vrouwtje in mijn koppie pak ik de draad weer op en probeer er niet aan te denken wat er zou kunnen gebeuren.

Donderdag knielde vrouwtje naast mij neer en streelde liefdevol mijn kop. Ik zag tranen in haar ogen en wist dat er iets goed mis was. Ze zei, lief mannetje van me, ik moet je iets vertellen. Je kan Amigo niet meer ontmoeten want Amigo gaat naar een plek waar hij nooit meer ziek wordt en geen pijn meer heeft. Vrouwtje San en Amigo hebben samen dapper gestreden maar het mocht niet baten en voor Amigo was dit een moedig besluit van zijn vrouwtje. Ja lieve Capitán, vrouwtje is dankbaar dat jij en Canelo er nog zijn. Dat is een hele troost.

Vrijdagmiddag is Amigo naar die hele bijzondere plek gegaan waar hij weer blij en vrolijk kan zijn omdat hij niet meer ziek is en zijn lieve maatje Lepero weer ziet. Ook kan hij vanaf die plek over zijn vrouwtje waken. Zijn vrouwtje die zoveel van hem hield.

Lieve Amigo, wij hebben elkaar nooit ontmoet maar doordat vrouwtje mij over jou heeft verteld snap ik waarom zij ook verdrietig was. Mijn vrouwtje vertelde mij dat die mooie plek waar jij nu bent de "Regenboogbrug" wordt genoemd en dat als het zover was ik jou daar zou ontmoeten.

Rust zacht lieve Amigo.

Liefs van Capitán.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 312805

Ik zit hier gewoon te janken..............wat een mooie woorden lieve Capitán :51:
Respect
Respect

Aantal berichten : 214
Join date : 19-05-12
Leeftijd : 55
Woonplaats : Alkmaar

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline ma 12 nov - 14:44

Hallo allemaal,

Het is nog niet zo lang geleden dat vrouwtje erg bezorgd en verdrietig was om een lieve dierenvriendin. Dat had ik jullie de vorige keer verteld. Ik vind het verschrikkelijk om mijn vrouwtje verdrietig te zien. De laatste tijd is ze bezorgd over Zita. Zita is een lief vrouwtje in Spanje die onze vriendjes verzorgen als onze baasjes in Nederland zijn. Zij is ook altijd erg lief voor Canelo en mij als wij er zijn. Vrouwtje zegt altijd dat zij enorm boffen met Zita en dat ze heel veel om Zita geven. Nu is de vader van Zita heel erg ziek en zij maakt zich veel zorgen om hem. Toen baasje met ons in Spanje was is Zita naar haar vader geweest. Zij gaat nooit zomaar weg. Zij laat onze vriendjes in Spanje nooit in de steek. Zo ook nu. Afgelopen vrijdag hoorde vrouwtje in haar voicemail een snikkende Zita. Vrouwtje belde gelijk terug om te vragen wat er aan de hand was. Ik zal het proberen uit te leggen.

Zita komt uit Letland en woont samen met haar vriend Reno in de camper die bij onze baasjes op het terrein staat. Ze houden de boel in de gaten en doen kleine klusjes. In de loop der jaren is het vertrouwen gegroeid en nu wonen zij in het huis als onze baasjes er niet zijn. Zij hadden toen geen onderdak en ze hadden toen een lieve oude hond waar ze stapel op waren. Zij hadden weinig geld en waren erg blij met de hulp die ze kregen. Zo is er een diepe vriendschap ontstaan tussen mijn vrouwtje en Zita.

Nu is de vader van Zita al een hele tijd erg ziek en is vrijdag plotseling opgenomen in het ziekenhuis en ligt op intensive care. Zita is bang dat zij te laat bij haar vader zal zijn en belde daarom helemaal in paniek op. Want wie zorgt er voor onze vriendjes als ook zij weg moet. Reno was een paar weken geleden terug gegaan naar Letland door omstandigheden. Ach, mijn arme vrouwtje. Ik weet dat ze heel gevoelig is als het om onze lotgenootjes gaat. Zij betekenen veel voor haar en geeft net zoveel om hen als om Canelo en mij. Zij was helemaal uit haar doen en dat terwijl ze het nu heel druk heeft. Ik weet dat er over en weer gebeld en gemaild werd om alles te regelen. Onze baasjes hebben iemand gevonden die bereid is om 2x per dag naar casa Jacomo te gaan, ons huisje in spanje. Zita heeft extra veel voer gekocht, ook voor de zwerfpoesjes die buiten leven. Maar ondanks dat is mijn vrouwtje nog niet gerustgesteld. Onze vriendjes krijgen te eten maar de rest van de dag dan? Ik zag en voelde de bezorgdheid bij vrouwtje en ze zei: "Capitán, jij bent zo'n lieverd dat je vrouwtje altijd zo goed aanvoelt en probeert om me op te vrolijken wat meestal ook lukt. Ik ben blij en dankbaar dat jij in mijn leven bent gekomen. Wij hebben elkaar vanaf het begin goed aangevoeld, zelfs toen je nog heel ver weg woonde."

Zita is gisteravond met de trein vertrokken want haar vliegtuig vertrok vanochtend om 7.00.

Frank, zo heet die meneer die onze vriendjes nu tijdelijk verzorgt is gisteren bij Zita geweest na een telefoontje van baasje. Zita heeft alles uitgelegd in detail hoe hij het moet aanpakken. Dus vandaag zijn onze vriendjes voor het eerst alleen en zij begrijpen niet waarom en wat er gaande is. Daarom is mijn vrouwtje zo bezorgd en vooral om Rosa. Onze vriendjes hebben in de tuin mooie hondenhokken en op de veranda hebben ze een heerlijke schuilplek met manden en dekentjes. Maar toch..........Rosa is erg bang voor onweer. Dat heb ik de vorige keer gezien. Dan trilt ze als een rietje en beeft over haar hele lijfje en dan is er niemand om haar te troosten. Ik snap dat wel. Rosa heeft erg veel ellende meegemaakt. Ik kan daarover meepraten.

Maar ik hoop voor vrouwtje Zita dat het met haar vader beter gaat en dat ze weer terug komt bij onze vriendjes. Zita heeft vrouwtje een lange mail gestuurd en schreef dat zij heel bezorgd is om het welzijn van "haar" zorgenkindjes maar erop moest vertrouwen dat het goed gaat.

Op dit moment brandt er een kaars voor de vader van Zita en ik kruis mijn pootjes dat alles weer goed komt. Duimen jullie met me mee?

Poot van een bezorgde Capitán.

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Pebbles ma 12 nov - 21:32

Pfff wat een verhaal weer zeg!
Kan me voorstellen dat jullie allemaal bezorgt zijn,maar het gaat vast allemaal goed komen met jullie Spaanse knuffie's.
Van mij krijgen jullie een hele dikke :305:
Pebbles
Pebbles

Aantal berichten : 1600
Join date : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie di 13 nov - 11:38


Jeetje lieve Capitán wat erg voor je vrouwtje en voor Zita *1
Ik kan me voorstellen dat je vrouwtje zich heel veel zorgen maakt hoor!!
Ik duim zeker met je mee hoor Capitán!!!
Hopelijk komt het allemaal snel weer goed en kan je vrouwtje en baasje de zorgen weer achter zich laten :51:
sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline wo 21 nov - 8:08

Goedemorgen lieve mensen, ben er vroeg bij vandaag. Gisteravond voelden Canelo en ik al dat er iets ging gebeuren. Vrouwtje was heel gespannen. Niet dat ze dat al niet was maar nu voelde het anders. Wij zagen dat "ding" op wieltjes wat we altijd zien als baasje zonder ons naar Spanje gaat. Baasje heeft vanmorgen heel vroeg met ons gewandeld want het was nog donker buiten. Klok kijken kan ik niet maar hoorde gisteravond dat vrouwtje zei dat de wekker om 5.00 af moest gaan. Ruim een uur later heeft baasje afscheid van ons genomen en nu was het de beurt van baasje om te zeggen: "Jongens, goed op vrouwtje passen hoor. Ik vertrouw op jullie en geen katjes plagen Canelo".GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 644442 Gelukkig is Canelo tegenover onze kattenvriendjes iets rustiger geworden.

Baasje heeft beloofd om gelijk te bellen als hij in Casa Jacomo aangekomen is en onze vriendjes heeft begroet. Zij waren onze grootste zorg geweest en ook de reden waarom ons vrouwtje gespannen was de laatste tijd. Ik kon aan haar zien dat ze niet goed slaapt. Ze zag er moe uit vooral na een dag werken. Baasje had eerder willen gaan maar kon niet weg vanwege werk.

Ach lieve mensen, vinden jullie ook niet dat wachten lang duurt? Hoorde dat baasje tegen vrouwtje zei: "Als alles goed gaat ben ik begin van de middag bij onze vriendjes in Casa Jacomo". Very Happy

Ik hoop dat meneer Frank goed voor onze vriendjes heeft gezorgd. Dan kan ik jullie met een gerust hart het vervolg van dit verhaal vertellen. Tot gauw maar weer. GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 696977

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196Vrouwtje San, bedankt voor je lieve smsjes.

Poot en liefs van Capitán.

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Yvonne1958 wo 21 nov - 14:55

Lieve Capitán

Wat sneu dat baasje helemaal alleen moet maar wel geweldig dat jullie vriendjes daar dan weer gezelschap hebben
Hoop dat baasje goed aankomt en alles daar okay is

liefs van de poezels en mij
Yvonne1958
Yvonne1958

Aantal berichten : 441
Join date : 15-11-10
Leeftijd : 66
Woonplaats : Lelystad

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie wo 21 nov - 22:22


Capitánnnnnnnnnnnnnnnnnnnn :51:

Zorg jij maar goed voor je vrouwtje hoor want het is allemaal zo spannend Very Happy
Je baasje is gelukkig goed aangekomen en zodra je tijd hebt Capitán willen wij alles horen hoor!!
Je vrouwtje zal wel moe zijn van de spanning want die lieverd zit zo over je dierenvriendjes in en dat siert haar
enorm....wees maar blij dat je zulke goede baasjes hebt die zo goed voor jou zorgen en zo bezorgd zijn!!!
Daar kan menig dier nog jaloers op zijn!! Rolling Eyes

Tot gauw lieve Capitán en groetjes van je vriendjes Viernes en Chicho :51:
sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline vr 23 nov - 0:27

Hola lieve mensen, ben weer bij m'n positieven hoor. De spanning is er gelukkig af. Baasje belde 's middags op. Hij was net aangekomen bij ons huisje en wat waren onze vriendjes blij geweest. Ze waren door het dolle heen van blijdschap.

Raffi, Rosa en Jack waren op elkaar aangewezen. Van de ene op de andere dag zagen ze alleen die meneer Frank die ervoor zorgde dat ze te eten kregen. Heel even was baasje bang geweest dat de stress teveel geworden was want Raffi en Jack hebben strijd gehad en een beetje gevochten. En dat is nog nooit gebeurd. Raffi had een klein bijtwondje aan zijn oor. Baasje heeft een emmer water gepakt en het over de 2 vechtersbazen gegooid om af te koelen. Dat hielp want even later hebben ze weer vriendschap gesloten.

Ben zo blij en vooral voor ons vrouwtje. En ja lieve mensen, vrouwtje had zich vanmorgen verslapen. Haha vrouwtje, je hoeft je niet te schamen hoor, Canelo en ik begrijpen dat wel. Dat probeerde ik haar te zeggen toen ze met blozende wangen beneden kwam. Maar je moet wel opschieten hoor want we moeten zooooooo nodig.

Vanmorgen heeft Zita een mail gestuurd. Het gaat beter met haar vader en haar zus komt dit weekend naar Letland om op vader te letten de komende weken. Zij heeft 3 weken vakantie opgenomen. De zus van Zita woont in Ierland samen met haar man en een jongen van een jaar of 15. Nu kan Zita met een gerust hart terug keren naar haar 2e huis, Casa Jacomo.

Zita komt terug 1 dag voordat baasje weer terug vliegt. Dat had zij al geregeld. Wat is zij toch een lieverd om hier ook rekening mee te houden. Dat zegt toch heel veel over vrouwtje Zita vinden jullie ook niet?

Nu ga ik eerst een poosje slapen want begin moe te worden en mijn oogjes vallen bijna dicht. Ben speciaal voor mijn vrouwtje wakker gebleven. Want zegt zij: " Mijn lieve Capitán, jij helpt me om alles van me af te schrijven. Ik schrijf wat jij me ingeeft. Het zijn jouw woorden en het is jouw verhaal.

Liefs en poot van mij.

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie za 24 nov - 10:11



Ohhhh Capitán wat ben ik blij dat alles weer rustig is geworden en wat is Zita lief om hier
rekening mee te houden!!
Dat is echt goed nieuws en nu kunnen jouw vrouwtje en je baasje ook weer even rust krijgen in hun koppie....want wat
een zorgen allemaal....Raffi en Jack moeten niet gaan vechten hoor :120:

Probeer maar te zorgen dat je vrouwtje wat meer onstpanning krijg voor zover dit gaat met haar werk natuurlijk!
We denken aan jullie hoor!!! :51:

Liefs
Vrouwtje San
sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline wo 2 okt - 11:45

Lieve mensen, halloooooo hoe gaat het met jullie? Hier ben ik weer, Capitán. Het is alweer bijna een jaar geleden dat ik iets van mij heb laten horen. Vrouwtje zei vorige week nog tegen mij: "Capitán , het wordt weer eens tijd voor een verhaaltje, wat dacht je er van?" Vragend keek ik vrouwtje aan. Het drong niet eens gelijk tot me door wat ze vroeg. De laatste tijd duurt het eventjes voordat de dingen tot me doordringen. Zou het mijn leeftijd zijn? Weet niet eens hoe oud ik was voordat ik in de opvang kwam bij Fatima. Weet alleen dat ik er beroerd aan toe was en erge honger had. Zou het nu ik ouder word weer allemaal naar boven komen? Ik weet het niet.

De afgelopen weken heb ik veel gedroomd. Baasjes moesten mij geruststellen en dan weet ik dat alles goed is.
Wandelen wij in het grote park, mag Canelo los lopen. Canelo heeft de gewoonte om af en toe er tussen uit te knijpen. Dat begrijp ik wel. Canelo is anders dan ik. Ik probeer achter Canelo aan te gaan maar geef het al snel op. Met mijn korte pootjes kan ik hem niet bijhouden.
Al snel wil ik weer naar baasje terug. Maar waar is baasje? Ik loop naar een vreemde meneer of mevrouw toe. Nee......dat is baasje niet. De volgende, ook niet. Ik raak in paniek. Totdat baasje fluit. Ik luister heel goed, waar komt dat geluid vandaan? Hoor nog een keer fluiten en ja hoor, daar zie ik baasje zwaaien en hoor ik hem mijn naam roepen. Dolgelukkig ben ik dan dat ik hem weer 'gevonden' heb. Dit komt steeds vaker voor.

In het donker word ik onzeker. Als we ons laatste wandelingetje maken grom ik naar mijn soortgenootjes en hun baasjes. Zodra ze dichterbij komen herken ik ze pas en dan schaam ik me dat ik eerst naar hen heb gegromd. Al deze mensen kennen baasjes goed en gelukkig begrijpen ze mij. Alleen begrijp ik zelf niet wat er met mij aan de hand is.

Vanaf het begin dat ik bij Chiripaina was had ik een verzamel 'tik', wilde altijd al het speelgoed hebben. Dat is beter geworden sinds ik samen met Canelo ben. Met Canelo wilde ik alles delen.
Maar nu komt mijn oude 'ik' weer boven en mag Canelo niets meer pakken wat ik vind dat van mij is. Lieve mensen, zo wil ik niet zijn. Canelo is mijn beste kameraad maar kan er echt niets aan doen. Het is net alsof ik er toe gedreven wordt. Zou het met mijn verleden te maken hebben? Herkennen julli dit?

Hoop echt dat het niet erger gaat worden. Dat wil ik mijn baasjes en Canelo niet aan doen.
Afgelopen jaar was een heel bewogen jaar voor mijn baasjes geweest. Veel tegenslagen gehad.
Het ging beter totdat er weer iets gebeurt met Zita in Spanje en komt er (misschien) weer verandering in de situatie in Spanje. Ik hoop dat het allemaal meevalt. We zullen zien.

Vertel het jullie de volgende keer.
Tot gauw.
Poot en knuffel van Capitán. :+60:

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Harriet wo 2 okt - 22:11

Ach lieve Capitan wat is dit nu dan mannetje. Ja als je ouder wordt dan wordt alles wat moeilijker, het zicht, het gehoor,  inzicht. Hoop dat je het een beetje onder controle kan houden lieve schat. Misschien dat je vrouwtje je een pilletje kan geven met antioxidanten.. dat wil ook wel eens helpen bij oudere hondjes.

Lieve schat een hele dikke knuffel van mij
Harriet
Harriet
Admin

Aantal berichten : 11624
Join date : 16-04-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Vledder

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie za 5 okt - 17:32



och lieve Capitan, het valt ook allemaal niet meer om ouder te worden toch?
Ik snap je hoor lieve schat en ja dit hoort er allemaal bij.
Ik hoop ook dat het niet erger wordt en je boft maar met die lieve baasjes van je!!!!
Die begrijpen jou tenminste.
Mijn hond Lepero had ook een beetje dementie en daar moest elke nacht een lampje voor aanblijven anders
werd hij onrustig en die kon soms heel raar ineens stil staan op het gras....een "zen" momentje...in het niets staren
en dan ineens OH JA mijn vrouwtje staat naast me....we waren een plasje aan het doen Laughing 
Dus ja we begrijpen je hoor Capitan!!!
Zeg maar tegen je vrouwtjes dat ik blij ben dat we elkaar eindelijk weer eens gaan zien op 16 oktober :38: 
Dikke knuffel van mij!!
Liefs
Sandra
sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Jacqueline do 17 okt - 11:39

Dank je wel vrouwtje San voor je gerustellend berichtje. Gelukkig is het niet erger geworden en heb er vrede mee dat het niet anders is. Als mijn baasjes me maar begrijpen.
Ik vind het ook zo lief dat jullie mij begrijpen. Vrouwtje Harriët kwam ook gelijk met goede raad die mijn vrouwtje gaat opvolgen als het erger wordt.
Maar ach weet je, eigenlijk vind ik het wel best zo en weten jullie waarom?
Ik word eindeloos vertroeteld en krijg bijna alles voor elkaar bij baasjes. Dat is toch heel erg fijn, niet dan?

Mijn vrouwtje vertelde dat ze gisteren bij vrouwtje San is geweest en Viernes en Chicho heeft gezien. Er begint me wat te dagen.......Viernes...... die naam ken ik toch van vroeger?
Zouden wij elkaar nog kennen van toen? Ik hoop het zo. Het lijkt me zo leuk om mijn oude vertrouwde maatje weer te ontmoeten.
Haha lieve Viernes, heb gehoord dat jij net als ik iets te zwaar bent geworden. Tja, dat krijg je hè als je alles lekker vindt en je baasjes je verwennen. Zullen we doen wie van ons het eerst iets afvalt? Pufffffff, zal niet meevallen hoor. Jouw vriendje Chicho ziet er wel goed uit heb ik gehoord. Geweldig dat jullie het samen goed kunnen vinden. Het is net zoals ik samen met Canelo.

Vrouwtje vertelde: "Capitán, maar goed dat je er niet bij was dan had je staan watertanden bij de tafel. Een lieve vriend van vrouwtje San heeft allemaal lekkere dingetjes klaar gemaakt."
Ja vrouwtje San, jij boft ook met zulke geweldige vrienden om je heen.
Vrouwtje heeft ook eindelijk Esther weer eens ontmoet wat ze heel leuk vond.

Ik hoop dat jullie met z'n allen een keertje deze kant opkomen. Alleen jammer dat het nu wat kouder wordt. Blijven de deuren van de serre gesloten en kunnen we niet ongestoord naar buiten rennen. We zien wel hoe het loopt. Kom jij dan ook vrouwtje Harriët?
Het lijkt me zo leuk, allemaal FoA mensen en honden bij elkaar.

Nou ik hoor het wel van vrouwtje. Zij zegt altijd : "Capitán, wat in het vat zit verzuurt niet."
Moest eerst achter mijn oren krabben want dat begreep ik niet.
Haha maar nu wel. Vrouwtje heeft het me uitgelegd.

Tot de volgende keer maar weer.
Poot van Capitán. :+60:

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  sannie zo 20 okt - 10:36



Hoiiiiiiii Capitán,

Wat heerlijk dat je zo vertroeteld wordt door je baasjes maar ik had eigenlijk niet anders verwacht hoor!!!

Het was zeker gezellig dat je vrouwtje weer even langskwam Very Happy 
Viernes wil zeker een keertje bij je komen kijken!!
Ik ben heel benieuwd wie eerst een beetje afvalt....Viernes is wel al 1 kilo kwijt hoor maar blijft stilstaan....nog
een paar kilo's te gaan Embarassed 
Je vrouwtje dacht ook dat het wel meeviel maar toen ze bij Viernes op de buik voelde....tja....toen voelde je vrouwtje ook wat vet zitten Embarassed 
Het is niet voor niets een vrouwtje he?! 39 

Tot gauw lieve Capitán!!
Doe de groeten aan je baasjes!!
Liefs
Sandra

sannie
sannie

Aantal berichten : 1548
Join date : 13-10-11
Leeftijd : 55
Woonplaats : IJsselstein

Terug naar boven Ga naar beneden

GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán - Pagina 4 Empty Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 4 Vorige  1, 2, 3, 4

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum