Laatste onderwerpen
Evenementen
Veiling Facebook
04-11-2023
Wie is er online?
Er zijn in totaal 2 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 2 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 64. Dit aantal is bereikt op vr 4 mei - 19:37.
VC Chispa
3 plaatsers
Stichting Friends of Animals :: Adoptie op afstand :: Gesponsorde honden en katten :: Wij zijn al op afstand geadopteerd :: De honden :: Vacaloura Santuario Animal
Pagina 1 van 1
VC Chispa
Chispa wordt op afstand geadopteerd door: Petra van der Poel
We hebben Chispa uit het asiel gehaald toen ze nog maar twee jaar oud was. Zo jong en dan al gedumpt in een asiel.. Ze leefde niet goed in het asiel en een van onze vrijwilligers die ook vrijwilligerswerk deed in het asiel raadde ons aan haar mee te nemen omdat de andere honden haar niet goed accepteerden en ze eronder leed.
Kort na aankomst werd ze één met de roedel en nu weet ze niet hoe ze moet gaan wandelen of slapen zonder de rest van haar hondenvrienden.
Chispa houdt van eten en is een beetje een baasje, als 1 van de andere honden niet oplet verdwijnt het eten van zijn bord. Chispa is erg snel en kan de lekkernij in één hap doorslikken en tegelijkertijd springen om de lekkernij van de hond ernaast ook op te eten.
Ze loopt heel graag in een kudde, ze rent veel, maar ze is ook erg gehoorzaam.
Chispa vindt het heerlijk om op haar buik te worden gekrabd en draait meteen haar buik omhoog. Chispa wil liefst de hele dag geknuffeld worden, het maakt niet uit of we een varken aaien of een hond, ze komt tussenbeide en probeert alle aandacht te krijgen.
Er is maar één ding waar hij een hekel aan heeft en dat is eenzaamheid. Ze heeft verlatingsangst en als ze alleen gelaten wordt, is ze in staat om alles wat ze vindt te vernietigen of overal enorme gaten te maken. De roedel brengt haar rust, stabiliteit en gezelschap, met anderen voelt ze zich nooit alleen.
Voordat ze bij Vacaloura kwam was ze geadopteerd en om die reden dus naar het asiel gebracht.
Kort na aankomst werd ze één met de roedel en nu weet ze niet hoe ze moet gaan wandelen of slapen zonder de rest van haar hondenvrienden.
Chispa houdt van eten en is een beetje een baasje, als 1 van de andere honden niet oplet verdwijnt het eten van zijn bord. Chispa is erg snel en kan de lekkernij in één hap doorslikken en tegelijkertijd springen om de lekkernij van de hond ernaast ook op te eten.
Ze loopt heel graag in een kudde, ze rent veel, maar ze is ook erg gehoorzaam.
Chispa vindt het heerlijk om op haar buik te worden gekrabd en draait meteen haar buik omhoog. Chispa wil liefst de hele dag geknuffeld worden, het maakt niet uit of we een varken aaien of een hond, ze komt tussenbeide en probeert alle aandacht te krijgen.
Er is maar één ding waar hij een hekel aan heeft en dat is eenzaamheid. Ze heeft verlatingsangst en als ze alleen gelaten wordt, is ze in staat om alles wat ze vindt te vernietigen of overal enorme gaten te maken. De roedel brengt haar rust, stabiliteit en gezelschap, met anderen voelt ze zich nooit alleen.
Voordat ze bij Vacaloura kwam was ze geadopteerd en om die reden dus naar het asiel gebracht.
Laatst aangepast door Harriet op do 22 jun - 17:59; in totaal 1 keer bewerkt
Harriet- Admin
- Aantal berichten : 11494
Leeftijd : 55
Re: VC Chispa
Als alles 1 deze dagen geregeld is qua geld, wil ik deze kleine hummel op afstand adopteren 🥰
Petra_vd_poel- Aantal berichten : 6
Leeftijd : 58
Harriet vinden dit bericht leuk
Lieve Chispa, ik denk dat je het niet besefd, maar ik werd verliefd op je mooie uitstraling in je oogjes, je doet me ergens in de verte denken aan mijn eigen kleine thaison.
Zolang je hier zit, zal ik je steunen, maar toch hoop ik ergens dat er mensen zijn, die net als ik hartstikke verliefd op je worden en je een fijn thuis geven.
Je adoptie mama Petra 🥰
Zolang je hier zit, zal ik je steunen, maar toch hoop ik ergens dat er mensen zijn, die net als ik hartstikke verliefd op je worden en je een fijn thuis geven.
Je adoptie mama Petra 🥰
Tanja- Admin
- Aantal berichten : 1977
Leeftijd : 50
Petra_vd_poel vinden dit bericht leuk
Dank voor de mooie foto's.
Chispa ziet er gelukkig uit. 🥰
Chispa ziet er gelukkig uit. 🥰
Stichting Friends of Animals :: Adoptie op afstand :: Gesponsorde honden en katten :: Wij zijn al op afstand geadopteerd :: De honden :: Vacaloura Santuario Animal
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: