Laatste onderwerpen
Evenementen
Veiling Facebook
19 nov - 29 nov
Wie is er online?
Er zijn in totaal 26 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 26 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 178. Dit aantal is bereikt op wo 23 okt - 19:17.
Aankomst Capitan
+3
AnitaGunneweg
Pebbles
Harriet
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aankomst Capitan
Bij elke auto die Jacqueline hoorde liep ze naar de deur....kwam terug...nee ze waren het niet. En toen...ja hoor de hele auto gemist en ze stonden al voor de deur en daar was hij dan haar grote kanjer Capitan.
Fatima heeft hem aan de lijn en brengt hem naar Jacqueline.
eh Capitan waar ga je nu heen? ohhhhhhh jep daar staat een bak kattenbrokken voor de zwerfkatjes die Jacqueline ook te eten geeft.
Eh ja die bak is leeg hoor, ze waren heerlijk die kattenbrokjes
Jacqueline en Capitan kunnen hun geluk niet op, eindelijk zijn ze bij elkaar.
ja Anita leuk he een foto van jezelf, weet wat je toen doormaakte hoor
Jacqueline heeft een grote tuin en ook de andere hondjes mochten lekker de benen even strekken bij Jacqueline.
Mariangeles die we kennen van Marga waar zij zo ontzettend goed voor heeft gezorgd haalt de honden uit de kennels.
Het meisje (sorry naam kon ik niet verstaan, die Spanjaarden praten me toch snel haha)
Maar naam wordt nagevraagd hoor en zet ik dan hier nog bij.
Dit is het meisje die elders op het forum wordt beschreven als het baasje van de 3 honden die zijn heeft groot gebracht met de fles en later noodgedwongen naar Chiripaina heeft gebracht.
Alle papieren, paspoort, chip, inentingen enz worden besproken en Jacqueline wordt bijgepraat over de oorontsteking van Capitan.
De mevrouw met het gele T shirt heet Marjan en die was zo lief om bij Jacqueline te komen en
alles voor ons te vertalen want zij spreekt Spaans
Waterrrrrrrrrrrrrrrr aanvallennnnnnnnnnnnnnnnnn
Op het einde stonden ze met beide voorpoten in de bak haha
Fatima heeft hem aan de lijn en brengt hem naar Jacqueline.
eh Capitan waar ga je nu heen? ohhhhhhh jep daar staat een bak kattenbrokken voor de zwerfkatjes die Jacqueline ook te eten geeft.
Eh ja die bak is leeg hoor, ze waren heerlijk die kattenbrokjes
Jacqueline en Capitan kunnen hun geluk niet op, eindelijk zijn ze bij elkaar.
ja Anita leuk he een foto van jezelf, weet wat je toen doormaakte hoor
Jacqueline heeft een grote tuin en ook de andere hondjes mochten lekker de benen even strekken bij Jacqueline.
Mariangeles die we kennen van Marga waar zij zo ontzettend goed voor heeft gezorgd haalt de honden uit de kennels.
Het meisje (sorry naam kon ik niet verstaan, die Spanjaarden praten me toch snel haha)
Maar naam wordt nagevraagd hoor en zet ik dan hier nog bij.
Dit is het meisje die elders op het forum wordt beschreven als het baasje van de 3 honden die zijn heeft groot gebracht met de fles en later noodgedwongen naar Chiripaina heeft gebracht.
Alle papieren, paspoort, chip, inentingen enz worden besproken en Jacqueline wordt bijgepraat over de oorontsteking van Capitan.
De mevrouw met het gele T shirt heet Marjan en die was zo lief om bij Jacqueline te komen en
alles voor ons te vertalen want zij spreekt Spaans
Waterrrrrrrrrrrrrrrr aanvallennnnnnnnnnnnnnnnnn
Op het einde stonden ze met beide voorpoten in de bak haha
Laatst aangepast door Harriet op vr 7 mei - 16:20; in totaal 1 keer bewerkt
Harriet- Admin
- Aantal berichten : 11860
Leeftijd : 56
Aankomst Capitan - 2
Ceci en haar moeder hadden een verrassing, ze hebben voor Capitan een prachtig jasje gemaakt. Heerlijk zacht fleece en Capitan zijn naam staat er in geborduurd.
Een geweldig mooi cadeau waar ze Capitan en Jacqueline heel blij mee hebben gemaakt.
Nou ja zeg alleen gebak voor mensen? Echt niet!! hap slik hmm lekker nog een hap eh waarom pak je het bordje weg? Ah wacht ik loop wel even mee en maak de rest van het bordje ook wel leeg.
Foei, wat foei? Er staat nog meer gebak toch?
Spelbreker gauw je gebakje pakken he
En daar zijn de armbandjessssssssssssssssssss, ik heb 1 ding fout gedaan en dat is ze uit het zakje halen om ze allemaal te gaan bekijken.
Oh oh de 1 nog mooier dan de ander en ik had al dat moois niet moeten zien haha.
Ze zijn geweldig mensen en ik zal ze zo snel mogelijk naar iedereen opsturen.
Het is echt een knuffelbeer en heerlijk even relaxt liggen van nou hier hoor ik thuis.
Wat een boefje en een echte druif haha
Een geweldig mooi cadeau waar ze Capitan en Jacqueline heel blij mee hebben gemaakt.
Nou ja zeg alleen gebak voor mensen? Echt niet!! hap slik hmm lekker nog een hap eh waarom pak je het bordje weg? Ah wacht ik loop wel even mee en maak de rest van het bordje ook wel leeg.
Foei, wat foei? Er staat nog meer gebak toch?
Spelbreker gauw je gebakje pakken he
En daar zijn de armbandjessssssssssssssssssss, ik heb 1 ding fout gedaan en dat is ze uit het zakje halen om ze allemaal te gaan bekijken.
Oh oh de 1 nog mooier dan de ander en ik had al dat moois niet moeten zien haha.
Ze zijn geweldig mensen en ik zal ze zo snel mogelijk naar iedereen opsturen.
Het is echt een knuffelbeer en heerlijk even relaxt liggen van nou hier hoor ik thuis.
Wat een boefje en een echte druif haha
Harriet- Admin
Aankomst Capitan - 3
Marjan, super lief dat ze alles voor ons vertaalde. Want het praat toch iets gemakkelijker hoor met een tolk haha
Ah Lieverd wat zeg je wil je met mij mee?
Nop nadda dat liet Jacqueline niet toe, het is haar beertje.
van Fatima kregen we een prachtig boeket bloemen.
Fatima heeft een zak met botten in haar hand en daar heeft ze een hele boodschappentas vol van gekregen van Jaqueline. Jacqueline heeft voor elke hond in het asiel een heerlijk bot gekocht. Smullen jongensssssssssss
Kadootjesssssssssssssss namens Friends of Animals aangeboden aan de vrijwilligers in Spanje.
Ah Lieverd wat zeg je wil je met mij mee?
Nop nadda dat liet Jacqueline niet toe, het is haar beertje.
van Fatima kregen we een prachtig boeket bloemen.
Fatima heeft een zak met botten in haar hand en daar heeft ze een hele boodschappentas vol van gekregen van Jaqueline. Jacqueline heeft voor elke hond in het asiel een heerlijk bot gekocht. Smullen jongensssssssssss
Kadootjesssssssssssssss namens Friends of Animals aangeboden aan de vrijwilligers in Spanje.
Harriet- Admin
Aankomst Capitan - 4
Marinagales een badhanddoek van Friends of Animals
Gastendoekje met logo voor Fatima
Een poloshirt alleen Harriet had de verkeerde maat, de goeie zenden we na hoor Fatima.
Gastendoekje met logo voor Fatima
Een poloshirt alleen Harriet had de verkeerde maat, de goeie zenden we na hoor Fatima.
Laatst aangepast door Harriet op wo 28 apr - 10:50; in totaal 1 keer bewerkt
Harriet- Admin
Aankomst Capitan - 5
Helaas helaas was het bezoekje uit Spanje zeer kort maar het was super om ze allemaal te ontmoeten en wat bij te praten.
Nog even een kunststof hok voor de honden in de vrachtwagen want die donatie hadden we gauw meegenomen zodat die nog mee kon naar Spanje.
Adiós, bon viaje
Moeten we die kant op? Ja die kant moeten julllie op
eh waar gaan die nou heen? Dat is de verkeerde kant op?
Neeeeeeeeeeeeeeee Harriet is onschuldig, ik heb niets gezegd.
De buren van Jacqueline kwamen op bezoek om Capitan te verwelkomen en hadden ook een kadootje voor hem, een lekker kluifschoen met staafkluifjes erin.
Capitan bij zijn nieuwe mama en beter had hij het niet kunnen treffen.
Waar Jacqueline is ....daar is Capitan
Nog even een kunststof hok voor de honden in de vrachtwagen want die donatie hadden we gauw meegenomen zodat die nog mee kon naar Spanje.
Adiós, bon viaje
Moeten we die kant op? Ja die kant moeten julllie op
eh waar gaan die nou heen? Dat is de verkeerde kant op?
Neeeeeeeeeeeeeeee Harriet is onschuldig, ik heb niets gezegd.
De buren van Jacqueline kwamen op bezoek om Capitan te verwelkomen en hadden ook een kadootje voor hem, een lekker kluifschoen met staafkluifjes erin.
Capitan bij zijn nieuwe mama en beter had hij het niet kunnen treffen.
Waar Jacqueline is ....daar is Capitan
Harriet- Admin
Re: Aankomst Capitan
Sjonge wat een leuke foto's zeg!
Zo te zien was het een gezellige boel zo vroeg in de morgen!
Dat gaat vast helemaal goed komen daar!
Zo te zien was het een gezellige boel zo vroeg in de morgen!
Dat gaat vast helemaal goed komen daar!
Pebbles- Aantal berichten : 1600
Wat een leuke foto's en zo te zien is Capitan ook helemaal gelukkig de liefde straalt er echt vanaf.
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen!
Wat zag jij er ook leuk uit Harriet!
Volgens mij gaat het helemaal goedkomen!
Wat zag jij er ook leuk uit Harriet!
Gast- Gast
Capitan
" ja Anita leuk he een foto van jezelf, weet wat je toen doormaakte hoor "
Ja zo kun je het ook camoufleren Dus zal even vertalen: Harriët met Capitan.
Ja zo kun je het ook camoufleren Dus zal even vertalen: Harriët met Capitan.
Gast- Gast
Harriet- Admin
Re: Aankomst Capitan - 5
Heel veel geluk samen Jacqueline. Zo te zien na alle foto's bekeken te hebben, gaat dit helemaal goed komen. Wat een knuffelbeer.
Gast- Gast
wata een leuke foto's en kijk meneer lekekr liggen of hij nooit ergens anders is geweest.....goed teken
Gast- Gast
geweldig allemaal en hoop dat julie heel veel mooie en gelukkigejaren mogen beleven
geef die stoere meneer maar een heerlijke knuffel
geef die stoere meneer maar een heerlijke knuffel
Gast- Gast
Harriet en Capitán
ik had al uit de foto's die ik gemaild had gekregen kunnen gokken, dus toch die mooie sportieve dame is Harriet
Nou, ik vind 't een hele mooie foto!!
Nou, ik vind 't een hele mooie foto!!
AnitaGunneweg- Aantal berichten : 17
Leeftijd : 63
polo voor Fatima
eh, ik ben bang dat de 'fout' van mij afkomt, Harriet heeft gevraagd welke maten er zouden moeten zijn en ik gokte Fatima dus kleiner.
Of zijn die polo's in Nederland kleiner als hier .. of vrouwen lopen hier ook wel veel gemakkelijker in strakke kleding, ondanks rolletjes ..
en Fatima had nog een trui en een bloes aan en ..
oké, genoeg verontschuldigingen, mijn fout
Of zijn die polo's in Nederland kleiner als hier .. of vrouwen lopen hier ook wel veel gemakkelijker in strakke kleding, ondanks rolletjes ..
en Fatima had nog een trui en een bloes aan en ..
oké, genoeg verontschuldigingen, mijn fout
AnitaGunneweg- Aantal berichten : 17
Leeftijd : 63
nee Anita haha niet jou fout.
Maar helaas ging bij het bestellen van de shirts iets fout en de leverancier had het eerst naar een verkeerd adres gestuurd en toen het op de plaats van bestemming was bleek dat
er te weinig damesshirts bij zaten.
We hadden geen tijd meer om te ruilen of bij te bestellen dus ik dacht van we gokken erop en geven een maatje kleiner dan Anita mij door had gegeven want die was er dus net niet bij die maat.
Niet onze schuld niet jou schuld maar de polo shirt leverancier hoor
Maar helaas ging bij het bestellen van de shirts iets fout en de leverancier had het eerst naar een verkeerd adres gestuurd en toen het op de plaats van bestemming was bleek dat
er te weinig damesshirts bij zaten.
We hadden geen tijd meer om te ruilen of bij te bestellen dus ik dacht van we gokken erop en geven een maatje kleiner dan Anita mij door had gegeven want die was er dus net niet bij die maat.
Niet onze schuld niet jou schuld maar de polo shirt leverancier hoor
Harriet- Admin
Hieperdepiep Captan is bij haar nieuwe baasje.
Gefeliciteerd beiden en veel geluk samen.
Leuk kennis met je te maken Harriet, ook al is het via een foto, hihih
Gefeliciteerd beiden en veel geluk samen.
Leuk kennis met je te maken Harriet, ook al is het via een foto, hihih
Sandra- Aantal berichten : 294
Geweldig, die taartjes zijn erg lekker.
Zoals Capitan daar ligt, zo van hier ben ik lekker op mijn plekje.
De armbandjes, wordt nu wel erg nieuwschierig.
Één groot feest deze dag.
Zoals Capitan daar ligt, zo van hier ben ik lekker op mijn plekje.
De armbandjes, wordt nu wel erg nieuwschierig.
Één groot feest deze dag.
Ppppppppprachtig om te zien hoe blij iedereen is.
Wat maakt het uit waar het verkeerd is gegaan.
Mariana lijkt net een rolmopsje in het mooie poloshirt .
Mariana lijkt net een rolmopsje in het mooie poloshirt .
Leuke foto's en kan er nog maar één ding aan toevoegen:
Wat een prachtig stel samen!!!!!!!
Wat een prachtig stel samen!!!!!!!
Geweldig en ontroerend om te zien! Nogmaals veel geluk samen.
EllenvV- Aantal berichten : 342
Leeftijd : 55
En..Hoe is de eerste nacht en dag gegaan?
Iedereen nog een beetje geslapen?
Iedereen nog een beetje geslapen?
http://www.chiripaina.org/index.php?option=com_easygallery&act=categories&cid=17&Itemid=77
Super leuk Jacqueline en Capitan staan ook op de site van Chiripaina
After bad news, like the past 22 days, comes good. Because, when a friend leaves us, we like to think that your good energy and love, is used to help other small, or to give you all your luck ... In this case, our precious Marga has given all her love and energy to captain.
Captain is at home in the Netherlands. With Jacqueline.
On 3 September 2009, Jacqueline see, through the forum of our friends Dutchmen, a captain for the first time. His photographs are not pleasant, as Captain was very ill with scabies, had just been rescued and we were able to treat it as needed ... his face was sad and had signs of having belonged to a cruel hunter ...
For months, Jacqueline brought her love and support to captain. She was especially close to her little bear (as we called Captain) and Captain began to recover, her hair grew, his wounds were closed and his face began to be more happy with the passage of days, thanks to toys, friends , affection by all ... Captain was living, after her horrible past, deserved dignity.
On 18 October afternoon, our heart was torn into pieces, then reaching the Protector, Captain saw that was not: he had been robbed.
Those were tough days. Jacqueline, from Holland, did not stop mourn, to write by Captain, to pray for him, he kept insisting that again, and had a deep faith that Captain back ...
We did everything we could: We visit nearby villages in search of captain, looking for fields, hunting grounds, went out at night, day, days of hunting, we put posters with his picture ... But nothing, no one had seen Captain. Captain did not return ...
For four long months there was no news of Captain ... We had lost all hope of return. Less Jacqueline. Jacqueline did not fail to send their help, thinking, and ensuring that Captain was still with her ...
But ... a winter's night on 24 January this year, at 22:00 at night, some guys call by telephone, ensuring that the posters dog walking along a sidewalk, very fast and sad, looking for a Instead he knew ...
Yes, it was Captain, had signs of having escaped from the place where he had been locked up because it smelled really bad, her necklace was broken, and most notable was terribly overweight, due to a diet of bread during those months. ..
At that moment, contact our friends in Holland, and of course, to Jacqueline ... that excited, said he would never lose to Captain, and decided to adopt ...
And so it has been: in the arms of Captain Jacqueline, from yesterday ...
Thank you very much, Jacqueline, for making the story has come true. Thanks for wanting to captain from the first moment that his eyes looked, and for making Captain is happy ...
This entry is dedicated to you and your little bear ...
Super leuk Jacqueline en Capitan staan ook op de site van Chiripaina
After bad news, like the past 22 days, comes good. Because, when a friend leaves us, we like to think that your good energy and love, is used to help other small, or to give you all your luck ... In this case, our precious Marga has given all her love and energy to captain.
Captain is at home in the Netherlands. With Jacqueline.
On 3 September 2009, Jacqueline see, through the forum of our friends Dutchmen, a captain for the first time. His photographs are not pleasant, as Captain was very ill with scabies, had just been rescued and we were able to treat it as needed ... his face was sad and had signs of having belonged to a cruel hunter ...
For months, Jacqueline brought her love and support to captain. She was especially close to her little bear (as we called Captain) and Captain began to recover, her hair grew, his wounds were closed and his face began to be more happy with the passage of days, thanks to toys, friends , affection by all ... Captain was living, after her horrible past, deserved dignity.
On 18 October afternoon, our heart was torn into pieces, then reaching the Protector, Captain saw that was not: he had been robbed.
Those were tough days. Jacqueline, from Holland, did not stop mourn, to write by Captain, to pray for him, he kept insisting that again, and had a deep faith that Captain back ...
We did everything we could: We visit nearby villages in search of captain, looking for fields, hunting grounds, went out at night, day, days of hunting, we put posters with his picture ... But nothing, no one had seen Captain. Captain did not return ...
For four long months there was no news of Captain ... We had lost all hope of return. Less Jacqueline. Jacqueline did not fail to send their help, thinking, and ensuring that Captain was still with her ...
But ... a winter's night on 24 January this year, at 22:00 at night, some guys call by telephone, ensuring that the posters dog walking along a sidewalk, very fast and sad, looking for a Instead he knew ...
Yes, it was Captain, had signs of having escaped from the place where he had been locked up because it smelled really bad, her necklace was broken, and most notable was terribly overweight, due to a diet of bread during those months. ..
At that moment, contact our friends in Holland, and of course, to Jacqueline ... that excited, said he would never lose to Captain, and decided to adopt ...
And so it has been: in the arms of Captain Jacqueline, from yesterday ...
Thank you very much, Jacqueline, for making the story has come true. Thanks for wanting to captain from the first moment that his eyes looked, and for making Captain is happy ...
This entry is dedicated to you and your little bear ...
Harriet- Admin
Wat een happy end! Ziet er allemaal erg gezellig uit op de foto's.
Jacqueline en Capitan heel veel geluk samen!!!
Jacqueline en Capitan heel veel geluk samen!!!
nanja- Aantal berichten : 67
Wat een prachtig verhaal, klinkt als een sprookje. Een sprookje met een happy end.
Ben van slag geweest door het overlijden van Marga, net voor de dag van grote vreugde.
Net zoals mij eerder overkwam met Rocky een adoptiehond uit Nederland.
Door de steun van Harriët leerde ik met zo'n verdriet om te gaan en zij vertelde mij toen al wat zich nu heeft afgespeeld.
Het ontroert me maar voel me ook blij.
Ben van slag geweest door het overlijden van Marga, net voor de dag van grote vreugde.
Net zoals mij eerder overkwam met Rocky een adoptiehond uit Nederland.
Door de steun van Harriët leerde ik met zo'n verdriet om te gaan en zij vertelde mij toen al wat zich nu heeft afgespeeld.
Het ontroert me maar voel me ook blij.
Jacqueline- Aantal berichten : 859
Wat is dit mooi! Ik zit hier echt met tranen in m'n ogen dat Capitain zo'n heerlijk huisje met een lekkere tuin en zo'n lief vrouwtje heeft gekregen na alles wat hij heeft meegemaakt!
Het is inderdaad net een sprookje...
Het is inderdaad net een sprookje...
Gast- Gast
Vandaag mochten Ceci en haar familie ook de cadeautjes van FoA in ontvangst nemen die Fatima voor ons meegenomen heeft.
Voor degene die twijfelt over een zwarte of witte polo...Ceci heeft op deze prachtige foto de zwarte polo aan.
Voor degene die twijfelt over een zwarte of witte polo...Ceci heeft op deze prachtige foto de zwarte polo aan.
Harriet- Admin
wat een lieve foto
en mooi die zwarte polo
nu moet ik nog gaan keizen zwart of wit
of beiden.......
en mooi die zwarte polo
nu moet ik nog gaan keizen zwart of wit
of beiden.......
Gast- Gast
Ben toch wel erg nieuwschierig hoe het nu gaat met dit beertje bij jullie!
Update en fotootjes mss?
Zou erg leuk zijn!
Update en fotootjes mss?
Zou erg leuk zijn!
Heel eventjes geduld nog Frederike. Maak zoveel leuke dingen mee met m'n knuffie, weet niet wat ik het eerst ga vertellen.
Maar beloofd.........binnenkort deel 1 van ons leven met Capitán.
Maar beloofd.........binnenkort deel 1 van ons leven met Capitán.
Jacqueline- Aantal berichten : 859
Soortgelijke onderwerpen
» GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán
» Capitán vertelt deel 1
» Capitán vertelt deel 3
» Capitán vertelt deel 2
» Capitán
» Capitán vertelt deel 1
» Capitán vertelt deel 3
» Capitán vertelt deel 2
» Capitán
Pagina 1 van 1