Stichting Friends of Animals
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Laatste onderwerpen
» Verloting 3x Rituals giftset
Capitán vertelt deel 3 Emptyzo 21 apr - 10:08 van Harriet

» De redding van Pitijopo
Capitán vertelt deel 3 Emptyza 20 apr - 14:43 van Harriet

» RA Wakie
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:27 van Harriet

» RA Terra
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:26 van Harriet

» RA Kirian
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:26 van Harriet

» RA Jeffrey
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:26 van Harriet

» RA Fufu
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:25 van Harriet

» RA Charlie
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:25 van Harriet

» RA Aradona
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 12:24 van Harriet

» AU Tara
Capitán vertelt deel 3 Emptydo 18 apr - 11:04 van Tanja

» RA Coco
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 17 apr - 18:02 van Harriet

» Transport aangekomen bij La Tropa de Isra
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 17 apr - 13:05 van Harriet

» Prachtige etui's te koop
Capitán vertelt deel 3 Emptydi 16 apr - 15:12 van Harriet

» RA Galadriel
Capitán vertelt deel 3 Emptyma 15 apr - 15:59 van Tanja

» RA Tikis
Capitán vertelt deel 3 Emptyma 15 apr - 15:54 van Tanja

» VF Lince
Capitán vertelt deel 3 Emptyzo 14 apr - 16:54 van Tanja

» Ra Amancio
Capitán vertelt deel 3 Emptyza 13 apr - 19:57 van Tanja

» RA Mia
Capitán vertelt deel 3 Emptyza 13 apr - 19:56 van Tanja

» AU Ladin
Capitán vertelt deel 3 Emptyza 13 apr - 18:28 van Tanja

» RA Lona
Capitán vertelt deel 3 Emptyvr 12 apr - 13:42 van Tanja

» RA Beta
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 10 apr - 13:58 van Tanja

» RA Blade
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 10 apr - 13:50 van Tanja

» AU Luna
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 10 apr - 12:18 van Tanja

» AU Coral
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 10 apr - 12:17 van Tanja

» RA - Simba
Capitán vertelt deel 3 Emptywo 10 apr - 12:11 van Tanja

Doneren via QR code
Capitán vertelt deel 3 18-06-10


Zooplus
Plaats je wel eens een bestelling bij Zooplus? Dan kun je ons gratis steunen. Van elke bestelling die via deze link wordt gedaan, krijgen we 3 - 5% provisie en zo kun je ons, de dieren helpen
Capitán vertelt deel 3 Qr_sit12
Evenementen
Veiling Facebook
04-11-2023
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten

Geen

Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 64. Dit aantal is bereikt op vr 4 mei - 19:37.

Capitán vertelt deel 3

4 plaatsers

Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Capitán vertelt deel 3

Bericht  Jacqueline ma 5 jul - 12:23

Zo, hier ben ik weer. Nu al voor de 3e keer. Waar was ik ook alweer gebleven? O ja, dat ik los mag lopen in het park en dat ik heb gezwommen en dat was niet eenmalig hoor.
Nee echt niet, dat mag ik bijna elke dag, vooral nu het zo warm is. Maar ach wat had ik het warm zeg, ik had het niet meer. Zonder dat ik het hoefde te vragen mocht ik weer naar de kapper. Deze keer ben ik helemaal glad geschoren en puffff wat was dat een opluchting zeg.
Toen ik door mijn baasje naar de kapper werd gebracht was vrouwtje nog niet thuis van haar werk en Canelo had heel treurig gekeken toen ik alleen met baasje de deur uit ging.
Na 1,5 uur was ik weer terug. Inmiddels was vrouwtje thuis gekomen en ja hoor...........wil niet veel zeggen maar volgens mij was vrouwtje opnieuw verliefd op mij, dat kon ik aan haar ogen zien en Canelo...........jaaaaa wat was hij blij dat hij me weer zag. Canelo wist natuurlijk niet wat er ging gebeuren en hij reageerde zo ontzettend blij dat het mij ontroerde. Zoveel liefde had ik mij van mijn leven niet kunnen dromen.
De eerstvolgende keer dat mijn baasje weer naar Spanje gaat met zijn bus mag ik ook mee.
Ik heb ze al horen fluisteren en eigenlijk mocht ik het nog niet weten want het was natuurlijk een verrassing. Maar ja, aan mijn oortjes mankeert niets en mijn oorontsteking is helemaal over, dus ik heb alles meegekregen wat er gezegd werd.
Zal ik het jullie verklappen? Baasje gaat zelf een hele grote bench maken voor achter in de bus en Canelo en ik kunnen er saampjes in en baasje gaat vaker stoppen nu om ons uit te laten en kunnen wij wat eten en drinken.
In het begin was mijn baasje er wat huiverig voor om met 2 honden zo'n lange reis te maken. Want vrouwtje zou thuis blijven voor de poezen want als baasje met zijn bus gaat blijft hij altijd 2 of 3 weken weg. Ooooooh, wat verheug ik mij daar op.
Canelo vertelt daar zo leuk over, kan bijna niet wachten om mee te gaan.
Nou zal proberen uit te leggen wat Canelo tegen mij zei.

"Capitán, dat baasje heeft besloten dat jij mee mag komt omdat hij weet dat wij elkaar anders heel erg zullen missen en omdat jij zo makkelijk bent in alles.
Je hebt het dus ook aan jezelf te danken, waar ik heel blij om ben hoor.
Onze baasjes hebben in Spanje een heel gezellig huis met een hééééle grote tuin en altijd dieren om het huis. De mensen die op bezoek komen nemen ook altijd hun woeffie's mee.
Wat zullen wij een lol hebben. Er is een gedeelte in de tuin waar ik niet mag komen van baasje, daar staat namelijk een grote kattenren waar de zwerfpoesjes in en uit kunnen lopen en waar wij niet bij kunnen komen. Heel stiekem probeer ik er toch dichtbij te komen en dan word ik direct teruggefloten door baasje.
Ik denk dat jij dat wel mag omdat jij altijd rustig blijft bij de poesjes en ja dat is iets wat ik nog moet leren. Ik wil altijd direct spelen met ze en dan worden ze bang. Zit nu eenmaal in mijn genen hè, maar doe echt m'n best hoor om rustig te blijven."

"Terug naar Spanje, kun jij je dat voorstellen Cappi," zo noemt Canelo mij af en toe, "we gaan weer terug naar ons geboorteland maar dan onder hele andere omstandigheden."
Dit is wat Canelo mij vertelde en ik ben vrouwtje Fatima van Chiripaina zo dankbaar dat ze mij helemaal naar Nederland heeft gebracht om mij zo'n mooi leven te gunnen. Ik hoop dat ik haar nog een keertje terug zie, dat ik haar kan laten zien hoe gelukkig ik ben en dat ik haar kan bedanken hiervoor want dit alles heb ik aan haar te danken, daarom zal ik haar nooit vergeten.

Foto's komen nog hoor want mijn verhaal is nog niet af, maar ga nu eerst siësta houden samen met Canelo.
Tot gauw. Knuf en poot van mij. Capitán vertelt deel 3 692196

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Harriet ma 5 jul - 12:39

Capitán vertelt deel 3 337490 ach lieve Capitan jou verhaal ontroerd me verschrikkelijk.
Geen traantjes van verdriet maar van blijdschap en ontroering.

Lieve lieve grote beer van me ik ben zo blij dat je bij Jacqueline terecht bent gekomen en
zo een geweldig leven hebt gekregen samen met je grote broer Canelo.
Harriet
Harriet
Admin

Aantal berichten : 11627
Join date : 16-04-09
Leeftijd : 56
Woonplaats : Vledder

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Pebbles ma 5 jul - 23:04

Je bent zeker zeer goed terecht gekomen zeg! En het is je gegunt hoor jochie!
En wat lees ik nou? Jullie mogen lekker met z'n tweetjes in vervolg mee op vakantie naar jullie thuisland?
Wat goed zeg! Dat gaan jullie vast helemaal geweldig vinden!

Op naar het volgende avontuur van jullie! Capitán vertelt deel 3 Icon_biggrin
Pebbles
Pebbles

Aantal berichten : 1600
Join date : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Jacqueline di 6 jul - 12:24

Hallo, hier ben ik dan met het vervolg van mijn verhaal. Werd gisteren ineens zo moe.
Canelo en ik waren echt toe aan ons middagdutje maar ben nu weer fris en helder hoor.
Ja dat krijg je hè met zo'n lux leventje, dan ben je niets meer gewend.
Kijk straks maar naar de foto's, kunnen jullie zien hoe lui we kunnen zijn, maar ja we spelen ook erg veel met elkaar, dat kost ook veel energie.

Ja, dus jullie vinden het ook geweldig dat ik mee naar Spanje mag. Ik weet dat we niet altijd mee kunnen omdat onze baasjes dan met zo'n bromding de lucht ingaan. Pas geleden nog zijn Canelo en ik naar een dierenpension gebracht want onze baasjes gingen maar een weekje en dan gaan ze altijd met dat bromding. Snap niet dat ze dat durven hoor, mij niet gezien.
Na een uur rijden kwamen we bij het pension aan en hoorde ik veel honden blaffen. Er ging van alles door mijn koppie heen, vond het best eng en wist niet wat er ging gebeuren. Nadat onze baasjes even gepraat hebben werden we geknuffeld en naar ons hok gebracht.
Gelukkig mochten we samen blijven. Oh wat was ik verdrietig. Ik begreep niet waarom we weg moesten, waren we soms niet lief geweest? Zouden onze baasjes genoeg van ons hebben en moesten we daarom weg. Dat heb ik al zovaak meegemaakt bij mijn lotgenootjes in het asiel. Heb ik eindelijk gekregen waar ik mijn hele leven naar heb verlangd en dan gebeurt er dit. Twee dagen lang heb ik zitten treuren en wilde niet spelen.
Totdat Canelo zijn poot om mij heen legde, wat hij altijd doet als hij met mij wil spelen.
"Zo is het wel genoeg Cappi, lang genoeg getreurd." Luister goed naar mij, maatje, onze baasjes komen terug, daar hoef je niet bang voor te zijn. Dit heb ik al 2 keer meegemaakt en je mag best weten dat ik het de 1e keer helemaal niet leuk vond. Bah, wat een rotpension was dat voor mij. Heb ook 2x geprobeerd te ontsnappen en toen hebben ze mij opgesloten in mijn hok en mocht ik alleen uit in een kleine uitloopruimte. Was helemaal gestrest toen ik weer werd opgehaald en rilde van ellende. Maar eenmaal in de armen van vrouwtje was ik al deze ellende weer vergeten. Zag ook dat zij verdrietig was om mij zo te zien. Vrouwtje sprak heel liefdevol naar mij en zei dat dit nooit meer zou gebeuren.Eerst een heel goed adres vinden en anders zou vrouwtje thuis blijven en moest baasje alleen met het vliegtuig gaan. Maar.........er zat toch een voordeeltje aan. Hierna werd ik zo in de watten gelegd en verwend dat ik het er achteraf wel voorover had gehad. Toen Canelo met zijn verhaal tot mij door kon dringen werd ik weer vrolijker en had ook weer zin om te spelen. Ja.........toen ging het heel goed met mij. We mochten samen met andere vriendjes, die daar ook logeerden in de grote weide spelen en mijn grote vriend Canelo werd extra in de gaten gehouden dat hij niet over het hek zou springen. Door de verzorgers werd ik extra geknuffeld want vrouwtje heeft verteld wat mij allemaal is overkomen. Al met al viel het reuze mee, dank zij mijn allerbeste maatje Canelo. De volgende keer gaan we misschien naar een ander adres waar ze voor Canelo een grote overdekte speelplaats hebben waar hij lekker kan rennen en zich helemaal kan uitleven. Tsja, Canelo is natuurlijk een heel andere hond dan ik en heeft dat op zijn tijd gewoon nodig. Zelfs ik snap dat.
Ik houd jullie op de hoogte hoor.

Dikke knuf en poot van mij.
Capitán vertelt deel 3 692196

Capitán vertelt deel 3 Img_0710
Capitán vertelt deel 3 Img_0711
Helemaal uitgeteld na het spelen in het park

Capitán vertelt deel 3 Img_0712
Goedemorgen knuffel

Capitán vertelt deel 3 Img_0713
Heb zo fijn gedroomd, moet nog wakker worden

Capitán vertelt deel 3 Img_0714
Doekje van aanrecht gestolen om mee te spelen

Capitán vertelt deel 3 Img_0715
Had nog trek maar was te lui om op te staan

Capitán vertelt deel 3 Img_0716
Wie is het sterkste?

Capitán vertelt deel 3 Img_0717
Even poseren na de kapper

Capitán vertelt deel 3 Img_0718
Kan uit mezelf ook mooi zitten hoor. Kijk maar.

Capitán vertelt deel 3 Img_0719

Jacqueline

Aantal berichten : 859
Join date : 24-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Gast di 6 jul - 16:17

We are happy to see these pictures of Capitan ... For him it is a beautiful dream come true. For us, it's much happiness. Capitan is really happy...
What are cute Cappi and Canelo! We love the photographs your public, Jacqueline! You see the happiness, really...
Many thanks for the stories of Cappi! are fun, beautiful and fill us with emotion! Capitan is very
handsome without his curls, hahaha! Capitán vertelt deel 3 Icon_biggrin
We look forward to seeing and follows the story of Capitan!

~

We zijn blij om deze foto's van Capitan te zien ... Voor hem is het een mooie droom die uitkomt. Voor ons is het veel geluk. Capitan is echt gelukkig ...
Wat zijn schattig Cappi en Canelo! We houden de foto's van uw publiek, Jacqueline! Je ziet het geluk, echt...
Veel dank voor de verhalen van Cappi! zijn leuk, mooi en vervult ons met emotie!
Capitan is heel knap zonder zijn krullen, hahaha! Capitán vertelt deel 3 Icon_biggrin
We kijken ernaar uit om te zien en volgt het verhaal van Capitan!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Gast wo 7 jul - 15:50

Wat geweldig dat Capitan zo´n mooie gouden mand heeft gekregen. Capitán vertelt deel 3 692196

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Pebbles wo 7 jul - 20:14

Gut zeg wat kunnen jullie idd ontzettende wammessen zijn zeg! Capitán vertelt deel 3 Icon_lol
Beetje plat op de grond liggen eten! Moet niet gekker worden hoor! Capitán vertelt deel 3 187502

Maar heyyy wat een gaaf kapsel heb je nu zeg! Lijkt me warmweertechnisch gezien ideaal ofniet dan?

Leuk hoor om te lezen dat je het zo naar je zin heb daar!
Pebbles
Pebbles

Aantal berichten : 1600
Join date : 14-06-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty foto's capitan

Bericht  AnitaGunneweg do 15 jul - 21:02

ohh wat ziet capitán er mooi uit, !! lekker kortgeknipt en ik heb 't idee dat z'n oogjes véél stralender staan.

AnitaGunneweg

Aantal berichten : 17
Join date : 13-12-09
Leeftijd : 63
Woonplaats : Spanje

Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty foto's capitan

Bericht  Gast za 17 jul - 1:01

Geweldig jullie zo te zien Capitán vertelt deel 3 Icon_smile en voor je vrouwtje: je zou leuke boekjes kunnen schrijven. Capitán vertelt deel 3 Icon_biggrin . Ik zit je verhaaltjes met plezier en ontroering te lezen.
Wat hebben die hondjes een moordleven bij je, ze hadden het echt niet beter kunnen treffen. Capitán vertelt deel 3 312805 alle complimenten ook hoe ze er uit zien. Zo ingelukkig.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Capitan,

Bericht  Gast za 17 jul - 9:50

gaaf hoor jacqueline om zo die verhalen te lezen van je honden.
Doet me deugt ze te lezen.

Ik ga ook maar weer ff wat over thaison schrijven en hoop dat de foto's die ik stuurde naar harriet er dan ook bij komen te staan.

Groetjes en liefs van petra

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Gast za 17 jul - 11:46

wat ziet capitan er moi uit zonder zijn krullen , heerlijk zomer kapsel.
heerlij verhaal heb je er van gemaakt
nu wachten op het vervolg

leuke foto's en fijn om te zien dat ze beiden zo gelukig zijn en genieten Capitán vertelt deel 3 901502

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Capitán vertelt deel 3 Empty Re: Capitán vertelt deel 3

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum