Laatste onderwerpen
Evenementen
Veiling Facebook
19 nov - 29 nov
Wie is er online?
Er zijn in totaal 3 gebruikers online :: 0 Geregistreerd, 0 verborgen en 3 gasten Geen
Het hoogste aantal gelijktijdige online gebruikers is 195. Dit aantal is bereikt op vr 22 nov - 23:31.
GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán
+7
AnitaGunneweg
Sandra
EllenvV
nanja
Pebbles
Jacqueline
Harriet
11 plaatsers
Pagina 2 van 4
Pagina 2 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: GEADOPTEERD - Chiripaina - Capitán
Vanmorgen kreeg ik 2 foto's van Capitán en een kleine update.
Capitán is echt veranderd en zit niet lekker in zijn vel.
Onderstaand het berichtje van Cecil.
Op de ene foto is te zien dat Capitán alleen maar aandacht voor zijn voer heeft.
Vanmorgen toen ze naar de opvang gingen zagen ze een hele bange Capricho op de rijstrook van de opvang staan.
Ze besloten een poosje bij hem te blijven en Viernes was er ook.
Toen Capricho heel langzaam zijn hoofd naar beneden deed om te eten viel plotseling Capitan Capricho aan en deed hem pijn.
Snel hebben ze Capricho en Capitan apart gezet, maar Capitan was ontzettend boos en ze moesten hem opsluiten hoewel hij dit niet leuk vindt.
Viernes keek als altijd en zelfverzekerd als hij is hielp hij de vrijwilligers om de kalmte terug te krijgen. Viernes is een geweldige beschermer.
Capitan heeft gisteren laat ook Pitin aangevallen en dit heeft een kras in haar gezicht opgeleverd.
Ze vinden het verschrikkelijk voor Capitán, zijn ogen staan ook dof en ernstig.
Hopelijk in de loop van de tijd dit wil voorbij gaan en wordt hij weer de Capitan met een lief en zacht karakter.
Het was een hond die moeilijk te plaatsen was maar met deze slechte karakter zoals die nu is zal het onmogelijk zijn om voor hem een thuis te vinden.
Die arme schat heeft veel en veel meer meegemaakt dan we ons kunnen voorstellen toen hij gestolen is. De trauma, de pijn wat hij heeft moeten doorstaan komt nu naar buiten en ik hoop echt dat hij met zich zelf in het reine kan komen en zijn verleden kan laten rusten.
Capitán is echt veranderd en zit niet lekker in zijn vel.
Onderstaand het berichtje van Cecil.
Op de ene foto is te zien dat Capitán alleen maar aandacht voor zijn voer heeft.
Vanmorgen toen ze naar de opvang gingen zagen ze een hele bange Capricho op de rijstrook van de opvang staan.
Ze besloten een poosje bij hem te blijven en Viernes was er ook.
Toen Capricho heel langzaam zijn hoofd naar beneden deed om te eten viel plotseling Capitan Capricho aan en deed hem pijn.
Snel hebben ze Capricho en Capitan apart gezet, maar Capitan was ontzettend boos en ze moesten hem opsluiten hoewel hij dit niet leuk vindt.
Viernes keek als altijd en zelfverzekerd als hij is hielp hij de vrijwilligers om de kalmte terug te krijgen. Viernes is een geweldige beschermer.
Capitan heeft gisteren laat ook Pitin aangevallen en dit heeft een kras in haar gezicht opgeleverd.
Ze vinden het verschrikkelijk voor Capitán, zijn ogen staan ook dof en ernstig.
Hopelijk in de loop van de tijd dit wil voorbij gaan en wordt hij weer de Capitan met een lief en zacht karakter.
Het was een hond die moeilijk te plaatsen was maar met deze slechte karakter zoals die nu is zal het onmogelijk zijn om voor hem een thuis te vinden.
Die arme schat heeft veel en veel meer meegemaakt dan we ons kunnen voorstellen toen hij gestolen is. De trauma, de pijn wat hij heeft moeten doorstaan komt nu naar buiten en ik hoop echt dat hij met zich zelf in het reine kan komen en zijn verleden kan laten rusten.
Harriet- Admin
- Aantal berichten : 11868
Leeftijd : 56
Oh lief mannetje toch, konden we maar achterhalen wat jou is overkomen. Ik weet dat we geduld moeten hebben, de tijd heelt alle wonden. Misschien heb je proffesionele hulp nodig die je op weg kunnen helpen. Je fosterbaasje zal er altijd voor je zijn, wat je ook nodig hebt.
Hopelijk voel je de liefde waarmee je fosterbaasje jou op afstand omringt.
Lieve Capitán, laat je me weten wat er nodig is voor jouw herstel?
Hopelijk voel je de liefde waarmee je fosterbaasje jou op afstand omringt.
Lieve Capitán, laat je me weten wat er nodig is voor jouw herstel?
Jacqueline- Aantal berichten : 859
Met Capitán gaat het gelukkig iets beter, hij wordt wat rustiger en lijkt het vertrouwen terug te krijgen. Vandaag heeft hij niet gegromd zelfs niet toen de andere honden gingen eten.
Captián heeft door dat hij veilig is en elke dag zal het een stukje beter met hem gaan.
Captián heeft door dat hij veilig is en elke dag zal het een stukje beter met hem gaan.
Harriet- Admin
Dat is mooi om te lezen over jou jochie.
Jacqueline...denk dat hij jou heeft gehoort en gevoelt heeft hoor.. :38:
Jacqueline...denk dat hij jou heeft gehoort en gevoelt heeft hoor.. :38:
Pebbles- Aantal berichten : 1600
Ben blij dat jij dat ook denkt, Frederike. Dat gevoel had ik zelf ook.
Denk ook veel aan Capitán, heb een heel bijzondere band met hem.
Denk ook veel aan Capitán, heb een heel bijzondere band met hem.
Gelukkig dat het wat beter gaat.
Ik ben zo blij voor Capitan.
Dikke knuffel van mij.
Ik ben zo blij voor Capitan.
Dikke knuffel van mij.
Sandra- Aantal berichten : 294
vind ik zomaar nog een foto van aug. 2009 op mijn pc met Capitán erop
Harriet- Admin
Ja foei! Ga je schamen hoor!
Ooh Harriët, wat is ie toch prachtig hè. Zou Capitán zo graag al zijn ellende willen laten vergeten. Ben heel erg blij dat zijn 'oude' karakter weer beetje bij beetje naar boven komt.
En als het zover is................manlief ben ik al een beetje aan het bewerken. Je weet het maar nooit. Een speelkameraadje voor Canelo zou toch helemaal geweldig zijn?
Jullie snappen het al................? Ben weer eens aan het dagdromen, ben weer verliefd hoor.
En als het zover is................manlief ben ik al een beetje aan het bewerken. Je weet het maar nooit. Een speelkameraadje voor Canelo zou toch helemaal geweldig zijn?
Jullie snappen het al................? Ben weer eens aan het dagdromen, ben weer verliefd hoor.
hmm kom nog meer tegen merk ik.
Joke moet mij eens vaker een vraag stellen wat ik op moet zoeken
Joke moet mij eens vaker een vraag stellen wat ik op moet zoeken
Harriet- Admin
whow jacqueline dat zou wat zijn haha, hoop dat je je man kunt bewerken hoor.
Met Captián gaat het heel goed en morgen of overmorgen heeft Fatima weer internet en dan krijgen we een update van haar over Capitán
Maar capitán is de oude capitan weer hoor.
Met Captián gaat het heel goed en morgen of overmorgen heeft Fatima weer internet en dan krijgen we een update van haar over Capitán
Maar capitán is de oude capitan weer hoor.
Harriet- Admin
Sjonge..
Zou helemaal geweldig zijn als je hem zover kunt krijgen zeg!
Zowel voor jou als je grote knuf!
Ga maar weer eens ernstig duimen!
Heeft nog iemand een paar blauwvrije duimen in de aanbieding?
Zou helemaal geweldig zijn als je hem zover kunt krijgen zeg!
Zowel voor jou als je grote knuf!
Ga maar weer eens ernstig duimen!
Heeft nog iemand een paar blauwvrije duimen in de aanbieding?
Re: Chiripaina - Capitán
Tja duimen helpt hier niet bij denk ik. Het gevoel is er, waar je tegen vecht omdat je niet weet of het de juiste beslissing is. Ik herken dit maar al te goed.
Voor Capitan zou het natuurlijk fantastisch zijn.
Voor Capitan zou het natuurlijk fantastisch zijn.
Gast- Gast
hee een vliegende capitán die zich even helemaal uitleeft en dolgelukkig is met die weer
puff van rennen wordt je wel heel moe
Harriet- Admin
Wat geweldig om hem zo lekker te zien rennen en zich uit te leven.
Hoop dat hij gauw helemaal weer de oude is.
Dikke knuffel.
Hoop dat hij gauw helemaal weer de oude is.
Dikke knuffel.
Goed zo jongen, je doet het heel goed. Lekker veel rennen en je bent zo weer op gewicht.
Kijk steeds uit naar nieuws over jou en wie weet kan ik je een echte knuffel geven.
Kijk steeds uit naar nieuws over jou en wie weet kan ik je een echte knuffel geven.
Harriet- Admin
Wat geweldig toch dat Capitan weer terug is en dat het weer zo goed met hem gaat.
Hopelijk vindt hij nu ook snel zijn gouden mandje.
Hopelijk vindt hij nu ook snel zijn gouden mandje.
Gast- Gast
Hummmmmmmmmmm, het gouden mandje van Capitán?
Ik weet waar het komt te staan, maar dat is nog een verrassing.
Ik weet waar het komt te staan, maar dat is nog een verrassing.
Deze laatste opmerking roept bij mij wat vragen op.........haha! Het zou toch wel helemaal geweldig zijn als er nu ook nog een hond naar Nederland zou komen. maar misschien loop ik nu iets te hard van stapel????
EllenvV- Aantal berichten : 342
Leeftijd : 55
Zou toch helemaal te gek zijn hè, Capitán naar Nederland.
Je zou haast zeggen: 't Is te mooi om waar te zijn.
Gaat er al een lichtje branden?
Je zou haast zeggen: 't Is te mooi om waar te zijn.
Gaat er al een lichtje branden?
Yes, Capitan heeft een gouden mand!!! Het lichtje brandt hoor!! Wat is dit geweldig zeg!!! Gefeliciteerd Jacqueline met jullie nieuwe aanwinst. En die lieve Capitan wat verdient hij dit. Ik ben sprakeloos.....
@Jacqueline
Ik was vanochtend in Guareña bij Chiripaina (dinsdag 16 maart), Fatima weet blijkbaar nog van niets (heeft nog geen mail gekregen?). Ik heb Capitán lekker in het Nederlands verteld dat ie 'een gouden mandje krijgt'. Beetje nederlands kent ie al 'kom' en 'op' (als je maar de juiste handgebaren erbij maakt ;-)
't Is een heerlijk beestje, was Fatima echt aan het volgen met z'n ogen zolang die daar rondliep.
Als je hulp nodig hebt met vertalen, laat maar weten hoor, Harriet kent m'n mailadres
't Is een heerlijk beestje, was Fatima echt aan het volgen met z'n ogen zolang die daar rondliep.
Als je hulp nodig hebt met vertalen, laat maar weten hoor, Harriet kent m'n mailadres
AnitaGunneweg- Aantal berichten : 17
Leeftijd : 63
Nah zeg! Das helemaal te gek! Komt je grote vriend toch lekker bij jou thuis! :49: Kun je hem lekker in het eggie knuffelen!
Gefeliciteerd voor jullie allebei!! :98:
Gefeliciteerd voor jullie allebei!! :98:
oooh wat goooeeeddd..... een geouden mand in Nerdeland
gefeliciteerd met de super mooie aanwinst
gefeliciteerd met de super mooie aanwinst
Gast- Gast
Capitán is verliefd....hij heeft de hele morgen een uitloopruimte met Xena gedeeld en ze zijn grote vrienden. Captián zijn karakter is erg goed, als het altijd was.
Heeft het vertrouwen weer terug gekregen en weet dat hij omringd is door vrienden.
Zijn haar/vacht is ook weer veranderd want toen hij terug kwam was zijn haar donker, dof, en ruw. Nu is het weer zacht, krullig en helder.
Zijn blik is ook veranderd, kijk maar op eens op de foto's...Capitan is blij...of zou hij weten wat er gebeuren gaat??
Heeft het vertrouwen weer terug gekregen en weet dat hij omringd is door vrienden.
Zijn haar/vacht is ook weer veranderd want toen hij terug kwam was zijn haar donker, dof, en ruw. Nu is het weer zacht, krullig en helder.
Zijn blik is ook veranderd, kijk maar op eens op de foto's...Capitan is blij...of zou hij weten wat er gebeuren gaat??
Harriet- Admin
Je zou het haast denken ja!
Dit is een heel erg blije Capitan!!
Dit is een heel erg blije Capitan!!
Nou, ik ben ook verliefd hoor. Weet niet wie er blijder is, Capitán of ik.
Loop de hele dag verdwaasd door het huis en kan aan niets anders meer denken.
Kijk zijn foto, het is toch ook een grote kanjer, dat ziet iedereen.
Ben echt supertrots dat ik zijn fosterbaasje ben en nooit het vertrouwen in Capitán ben verloren. En nu blijft hij voor altijd bij mij.
Wat wil ik nu nog meer, ben dolgelukkig.
Loop de hele dag verdwaasd door het huis en kan aan niets anders meer denken.
Kijk zijn foto, het is toch ook een grote kanjer, dat ziet iedereen.
Ben echt supertrots dat ik zijn fosterbaasje ben en nooit het vertrouwen in Capitán ben verloren. En nu blijft hij voor altijd bij mij.
Wat wil ik nu nog meer, ben dolgelukkig.
het lijkt er echt wel op dat hij weet wat er gaat gebeuren..... hij ziet er goed uit hoor
leuke foto's van deze kanjer
leuke foto's van deze kanjer
Gast- Gast
Oh Jacqueline wat fantastisch. Wie had ooit kunnen dromen dat dit zo zou aflopen.
Wat geweldig fijn voor Capitan. Zoals op die ene foto te zien is staat ie je al op te
wachten. Duurt het nog lang voordat jullie elkaar in het echt zien?
Wat geweldig fijn voor Capitan. Zoals op die ene foto te zien is staat ie je al op te
wachten. Duurt het nog lang voordat jullie elkaar in het echt zien?
nanja- Aantal berichten : 67
Ja, fantastisch hè. Wie had dit ooit gedacht? Toen Capitán weg was leefde iedereen zo met hem mee. Zijn terugkeer was al heel bijzonder en nu leef ik naar de tijd toe dat ik hem in mijn armen kan sluiten. Wanneer Capitán precies naar Nederland komt kan ik nog niet zeggen, het belangrijkste is dat hij komt.
In gedachten fluister ik al lieve woordjes in zijn mooie oortjes en misschien kijkt hij daarom zo blij.
Capitán.......
In gedachten fluister ik al lieve woordjes in zijn mooie oortjes en misschien kijkt hij daarom zo blij.
Capitán.......
OOOOh Jacquline,
Ben zo blij voor Capitan en voor jou.
Geweldig nieuws.
Kan begrijpen dat je als een kip zonder kop rond loopt
Heeeel erg feliciteerd!!!!
Op de foto te zien heeft Capitan het al begrepen.
Hoop dat je Capitan gauw in je armen kan nemen en lekker veel knuffelen hoor!!!!
Ben zo blij voor Capitan en voor jou.
Geweldig nieuws.
Kan begrijpen dat je als een kip zonder kop rond loopt
Heeeel erg feliciteerd!!!!
Op de foto te zien heeft Capitan het al begrepen.
Hoop dat je Capitan gauw in je armen kan nemen en lekker veel knuffelen hoor!!!!
Harriet- Admin
Ben zo ontzettend blij. Gisteren heeft Fatima laten weten dat Capitán een ware kattenvriend is. Foto's hiervan worden nog geplaatst, die spreken voor zich.
(even Harriët vragen hiervoor, ben er zelf niet goed in)
Als het goed is komt Capitán eind April naar Nederland. Ik kan niet wachten, het aftellen is begonnen. Kan het wel van de daken schreeuwen van blijdschap.
Hopelijk komt er niets tussen en gaat alles goed.
Duimen jullie mee?
(even Harriët vragen hiervoor, ben er zelf niet goed in)
Als het goed is komt Capitán eind April naar Nederland. Ik kan niet wachten, het aftellen is begonnen. Kan het wel van de daken schreeuwen van blijdschap.
Hopelijk komt er niets tussen en gaat alles goed.
Duimen jullie mee?
Harriet- Admin
Dank je wel Harriët, wat een heerlijke knuffelbeer onze Capitán. Geniet echt van deze foto's.
Zo leuk om hem bij deze katten te zien.
Zo leuk om hem bij deze katten te zien.
Oh Jacqueline,
Wat geweldig dat jijzelf Capitan het gouden mandje mag geven!
Denk dat het je niet kunt wachten totdat hij echt bij je is!
Leuk hoor!
Wat geweldig dat jijzelf Capitan het gouden mandje mag geven!
Denk dat het je niet kunt wachten totdat hij echt bij je is!
Leuk hoor!
Gast- Gast
Wat fijn dat Capitan zo'n kattenvriend is. En ik kan uit ervaring vertellen dat het wachten heel erg lang duurt. En vooral de laatste weken extra lang en dan begint het aftellen. Maar...... dan heb je ook wat voor altijd!
Heerlijk
Lieve Jacqueline, wat heerlijk joh dat jouw lieve Capitan binnenkort voorgoed bij jullie zijn gouden mandje gaat krijgen. Jij hebt altijd in gedachten met hem kunnen communiceren, en hem geholpen om de weg weer terug te vinden. Net zoals Joke en Nico, horen jij en Captain ook bij elkaar. Heerlijk hoor. Lieve knufff voor jullie allen
dierenvriend- Aantal berichten : 251
Re: Chiripaina - Capitán
Lieve Jacqueline als Capitan net zo lief is als Nico dan krijg je hier geen minuut spijt van.
Onze beestjes voelen denk ik precies aan hoe verslingerd we op hun zijn.
Nico hadden we afgelopen weekend in Julianadorp los gelaten en we dachten dat we hem wel in de gaten konden houden.
Ik zie hem uit mijn ooghoeken weglopen en dacht dat hij het huis binnen gegaan was. Nee dus, hij was achterom gelopen en zo de benen genomen.
Wij roepen en fluiten. Nergens te bekennen. De paniek was groot.
En wie komt er helemaal achteraan het bungalowpark onder de slagbomen naar binnen gewandeld? Nico, die zichzelf even uitgelaten had.
Ik heb hem wel even duidelijk gemaakt (door mijn tranen van blijdschap heen) dat dat niet de bedoeling was.
Hij stond me echt aan te kijken van wat is er nu toch verkeerd, ik kom toch terug. Hij wist niet hoe het goed te maken.
En denk dat jij ook zo'n band met Capitan krijgt.
Onze beestjes voelen denk ik precies aan hoe verslingerd we op hun zijn.
Nico hadden we afgelopen weekend in Julianadorp los gelaten en we dachten dat we hem wel in de gaten konden houden.
Ik zie hem uit mijn ooghoeken weglopen en dacht dat hij het huis binnen gegaan was. Nee dus, hij was achterom gelopen en zo de benen genomen.
Wij roepen en fluiten. Nergens te bekennen. De paniek was groot.
En wie komt er helemaal achteraan het bungalowpark onder de slagbomen naar binnen gewandeld? Nico, die zichzelf even uitgelaten had.
Ik heb hem wel even duidelijk gemaakt (door mijn tranen van blijdschap heen) dat dat niet de bedoeling was.
Hij stond me echt aan te kijken van wat is er nu toch verkeerd, ik kom toch terug. Hij wist niet hoe het goed te maken.
En denk dat jij ook zo'n band met Capitan krijgt.
Gast- Gast
Geweldig .....
Wat fijn voor Capitan dat hij echt een thuis krijgt
Wauw,.. ik ben erg blij voor Capitan,...ene..voor Jacqueline een grote pluim natuurlijk
Ik had al een paar keer met mijn vriend erover gehad om "Herny" hier te halen..
Me vriend zei toen: ik gun jou en ons dit echt,..maar wij hebben een hond die echt niet met andere honden kan. Ze is lief,.. maar is erg jaloers(honden) en verwend.
Ook hebben wij het erg druk met onze zoon.
Een zoon met beperkingen door heel zwaar ongeval.
Maar als het echt kon, zou ik best een hondje erbij willen uit Spanje.
Lieve Jacqueline, en man, ik heb echt respect voor jullie
Wat fijn voor Capitan dat hij echt een thuis krijgt
Wauw,.. ik ben erg blij voor Capitan,...ene..voor Jacqueline een grote pluim natuurlijk
Ik had al een paar keer met mijn vriend erover gehad om "Herny" hier te halen..
Me vriend zei toen: ik gun jou en ons dit echt,..maar wij hebben een hond die echt niet met andere honden kan. Ze is lief,.. maar is erg jaloers(honden) en verwend.
Ook hebben wij het erg druk met onze zoon.
Een zoon met beperkingen door heel zwaar ongeval.
Maar als het echt kon, zou ik best een hondje erbij willen uit Spanje.
Lieve Jacqueline, en man, ik heb echt respect voor jullie
Gast- Gast
Lieve allemaal,
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en dat jullie Capitán een warm hart toedragen. Ben zelf heel gelukkig dat ik deze beslissing heb kunnen nemen, ook dank zij mijn man, Jan.
Hij zag en voelde ook dat Capitán voor mij heel bijzonder was.
Al gauw toen Capitán ter adoptie werd aangeboden kon ik de gedachte niet van me afzetten dat hij bij iemand anders zou horen. "Mijn" Capitán, dat kan en mag toch niet? Ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen en die gedachte maakte mij ongelukkig.
Nog 1 maandje geduld en ik mag Capitán in mijn armen sluiten. Wat kan het toch vreemd lopen in het leven. Eerst tranen van verdriet toen het nieuws kwam dat hij weg was, toen tranen van vreugde dat hij weer terug was en nu..................mijn emotie's zal ik niet de baas blijven dat weet ik nu al, maar het worden wel tranen van geluk.
Dank jullie wel voor alle lieve berichtjes en dat jullie Capitán een warm hart toedragen. Ben zelf heel gelukkig dat ik deze beslissing heb kunnen nemen, ook dank zij mijn man, Jan.
Hij zag en voelde ook dat Capitán voor mij heel bijzonder was.
Al gauw toen Capitán ter adoptie werd aangeboden kon ik de gedachte niet van me afzetten dat hij bij iemand anders zou horen. "Mijn" Capitán, dat kan en mag toch niet? Ik wist dat ik er anders spijt van zou krijgen en die gedachte maakte mij ongelukkig.
Nog 1 maandje geduld en ik mag Capitán in mijn armen sluiten. Wat kan het toch vreemd lopen in het leven. Eerst tranen van verdriet toen het nieuws kwam dat hij weg was, toen tranen van vreugde dat hij weer terug was en nu..................mijn emotie's zal ik niet de baas blijven dat weet ik nu al, maar het worden wel tranen van geluk.
Een maandje wachten is heel lang, maar je krijgt er samen jaren voor terug.
Ik kan mij heel goed voorstellen hoe blij je bent.
Leef deze maand er lekker naar toe en geniet er dubbel van als de dag is aangebroken dat je je hond in je armen kan sluiten. Laat even weten wanneer de belangrijke dag is, kan ik op afstand lekker meegenieten en aan jullie denken, en een traantje wegpinken van blijdschap als ik aan jullie denk.
Ik kan mij heel goed voorstellen hoe blij je bent.
Leef deze maand er lekker naar toe en geniet er dubbel van als de dag is aangebroken dat je je hond in je armen kan sluiten. Laat even weten wanneer de belangrijke dag is, kan ik op afstand lekker meegenieten en aan jullie denken, en een traantje wegpinken van blijdschap als ik aan jullie denk.
ah ja joh voor je weet is het 30 april , scheelt zaterdag al een uur geloof ik dat de tijd snelller gaat
Harriet- Admin
Harriet- Admin
Ooooooooooooh, wat leuk die foto's en zo veel.
De foto's waarbij je het koppie van Capitán een paar keer achter elkaar van opzij ziet vind ik zo mooi om te zien. Het is alsof Capitán zijn kop beweegt.
Geweldig dat jij dit zo hebt gedaan. Ben er heel blij mee.
De foto's waarbij je het koppie van Capitán een paar keer achter elkaar van opzij ziet vind ik zo mooi om te zien. Het is alsof Capitán zijn kop beweegt.
Geweldig dat jij dit zo hebt gedaan. Ben er heel blij mee.
nou Anita bedankt want die heeft deze geweldige foto's gemaakt
ze komen jou kant op Jacq ik stuur ze je toe
ze komen jou kant op Jacq ik stuur ze je toe
Harriet- Admin
die kopfoto's van hem zijn idd erg mooi
leuke slide show
leuke slide show